Ja, hoewel ik nog steeds wacht tot de overhemden op het 50% kortingrek verhuizen naar 75% korting. Ik vond $10 nog te veelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
er was dus een sale?Kwam je met tassen terug?
neem aan dat ie wel weet of zn moeder kantklostquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hij is toch niet close met zijn ouders
Je bent in ieder geval consequentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter teveel dan teweinig
dan moet je noodgedwongen going commando gaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beter teveel dan teweinig
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hij is toch niet close met zijn ouders
breien is toch ook meer voor omaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
ze houd zich liever bezig met orchideén kweken
Jij dacht serieus dat je alle plaatjes die je hier wilde laten zien op photobucket moest zetten?quote:
wtf?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik nog steeds wacht tot de overhemden op het 50% kortingrek verhuizen naar 75% korting. Ik vond $10 nog te veel
en dan gebeurd er iets vreemd waardoor je je broek verliest en dan sta je daar in je nakkiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet je noodgedwongen going commando gaan
photobucket? nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat je alle plaatjes die je hier wilde laten zien op photobucket moest zetten?
vergeleken hier is dat goedkoopquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf?!nog teveel?
![]()
ja, maar ik heb ook een gat in mijn handen. I don't do crisis...
I know. Maar weten dat het volgende week ook voor $5 te koop is, met alleen het risico dat het is uitverkocht (maar er hingen nog genoeg in mijn maat)... Dan wacht ik liever, kan ik er twee kopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vergeleken hier is dat goedkoop
Staan er dan hordes mensen voor de deur te wachten totdat 'ie opengaat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
I know. Maar weten dat het volgende week ook voor $5 te koop is, met alleen het risico dat het is uitverkocht (maar er hingen nog genoeg in mijn maat)... Dan wacht ik liever, kan ik er twee kopen
net zo als bij de H&Mquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Staan er dan hordes mensen voor de deur te wachten totdat 'ie opengaat?
3 dwaze dagen van de bijenkorfquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zelfde beest als je iconquote:
ik ken het niet, maar monsé ging hier gillen. Die kent dat nummer.quote:
Nee hoor. Het zijn gewoon een paar rekken waar restjes collectie op hangen, van 30% tot 75% korting, en alles verhuist om de zoveel tijd naar een lager rekjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pussystampedequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
3 dwaze dagen van de bijenkorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |