abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71853394
Ik wil dus uiteindelijk solliciteren bij de luchtmacht in de functie (grond) bewaking.
Nu moest ik voordat ik er kon solliciteren een voorlichtingsafspraak maken, deze is bij de vliegbasis gilze rijen. Nu mijn vraag hoe ziet zo'n voorlichting er uit dan? Is het in groepsverband en waar moet ik aan denken wat je gaat doen? Wordt het meegenomen in de algehele sollicitatie?
Kan iemand me hier meer over vertellen?

mvg
pi_71853478
Het woord zegt het al, voorlichting.
pi_71853530
Je zit in een kamertje, ze laten je een filmpje zien en geven je een PP presentatie over je toekomstige beroep.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_71853648
oke en krijg je dan gelijk de sollicitatiepapieren uitgereikt of wat?
waarom helemaal daarheen reizen als ze ook gewoon papieren kunnen opsturen met informatie over die opleiding?

voor degene die ook bij de luchtmarkt werken geef is wat info effe vooraf? slaap je in kazerne netzoals marine en landmacht of kan je lkkr naar huis aan het einde van de dag?
pi_71853732
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef dm01 het volgende:
oke en krijg je dan gelijk de sollicitatiepapieren uitgereikt of wat?
waarom helemaal daarheen reizen als ze ook gewoon papieren kunnen opsturen met informatie over die opleiding?
Bij de luchtmacht willen en dan klagen over reizen
pi_71853896
mm ik denk dat ik het maar gewoon op me moet laten afkomen dan.

Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. beter gaan ze me wel reiskosten betalen dan
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:18:11 #7
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_71854520
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:50 schreef dm01 het volgende:
mm ik denk dat ik het maar gewoon op me moet laten afkomen dan.

Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. beter gaan ze me wel reiskosten betalen dan
Frysk bloed tsjoch op!
pi_71855611
Wat een toewijding, jij wordt vast een bijzonder gemotiveerd militair
pi_71859259
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Arkaneor het volgende:
Wat een toewijding, jij wordt vast een bijzonder gemotiveerd militair
ja bedankt zal wel goed komen denk.. Kom mij nou niet vertellen dat jullie allemaal zo super toegewijd zijn, jij zal er waarschijnlijk ook werken om de goede arbeidsvoorwaarden en opleidingsmogelijkheden en niet 'omdat je zo van je vaderlland houd'
pi_71860776
Voor de opleidingsmogelijkheden zou ik echt niet met een vwo-diploma naar Defensie gaan hoor
pi_71864086
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:50 schreef dm01 het volgende:
beter gaan ze me wel reiskosten betalen dan
Tuurlijk, want de Universiteit van Amsterdam geeft ook alle mensen die naar een open dag komen een treinkaartje cadeau Zeg dat maar op je psychologisch onderzoek
pi_71865211
nou dan toch nog maar even een serieuze reactie:

Ik heb paar maanden terug zo'n zelfde voorlichting gehad maar dan voor officier luchtverkeersleiding/gevechtsleiding. Dit was 's avonds op Nieuw Millingen. Bij ons was het een groep van een stuk of 15 jongeren die geintreseerd waren. Een van de beroepenvoorlichters van de luchtmacht doet z'n praatje over de opleiding en het werk als officier ed. Daarna kwam er nog een luchtverkeersleider aan het woord die wat vertelde over zijn werk. Daarna het gebruikelijke vragenrondje en ter afsluiting kon je het solicitatiepakket meenemen. Voor andere functies zullen deze voorlichtingen natuurlijk vergelijkbaar zijn.
Veel plezier ermee en succes met je solicitatie.

Ik mag trouwens 31 augustus weer op het CML opkomen voor mijn tweede poging PO1 voor Of. LVL.
Blood Sugar Sex Magik
pi_71871593
Ik heb daar ook ooit een poging tot gedaan, maar ik faalde bij een van de oefeningen op de PO1. Die ene dat je allemaal vliegtuigen uit verschillende aanzichten op radar ziet en dat je dan moet zeggen hoe je het vliegtuig van buiten zou zien.
pi_71873599
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef Ruud het volgende:

[..]

Bij de luchtmacht willen en dan klagen over reizen

hehe nog ff en dat eist hij voor hij een contract tekent een gratis iPod omdat de meeste werkgevers dat tegenwoordig ook weggeven als extraatje.
75 topics = FIN
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:34:22 #15
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_72178376
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:04 schreef Arkaneor het volgende:
Voor de opleidingsmogelijkheden zou ik echt niet met een vwo-diploma naar Defensie gaan hoor
Ligt aan je ambities natuurlijk
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')