Bij de luchtmacht willen en dan klagen over reizenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef dm01 het volgende:
oke en krijg je dan gelijk de sollicitatiepapieren uitgereikt of wat?
waarom helemaal daarheen reizen als ze ook gewoon papieren kunnen opsturen met informatie over die opleiding?![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:50 schreef dm01 het volgende:mm ik denk dat ik het maar gewoon op me moet laten afkomen dan.
Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. beter gaan ze me wel reiskosten betalen dan
ja bedankt zal wel goed komen denk.. Kom mij nou niet vertellen dat jullie allemaal zo super toegewijd zijn, jij zal er waarschijnlijk ook werken om de goede arbeidsvoorwaarden en opleidingsmogelijkheden en niet 'omdat je zo van je vaderlland houd'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef Arkaneor het volgende:
Wat een toewijding, jij wordt vast een bijzonder gemotiveerd militair
Tuurlijk, want de Universiteit van Amsterdam geeft ook alle mensen die naar een open dag komen een treinkaartje cadeauquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:50 schreef dm01 het volgende:
beter gaan ze me wel reiskosten betalen dan
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef Ruud het volgende:
[..]
Bij de luchtmacht willen en dan klagen over reizen
Ligt aan je ambities natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:04 schreef Arkaneor het volgende:
Voor de opleidingsmogelijkheden zou ik echt niet met een vwo-diploma naar Defensie gaan hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |