abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71852880
De omstreden tv-kok Gordon Ramsay, bekend van 'Hell's Kitchen', heeft het advies gekregen faillissement aan te vragen. Dat heeft Ramsay zelf laten weten aan de Amerikaanse zender Fox News.

Lening van 13 miljoen
De winst van Ramsays keten restaurants is teruggelopen van 3,5 miljoen naar 0,5 miljoen euro, terwijl Ramsay nog een lening van 13 miljoen moet afbetalen. "Ik zit in een zware neerwaartse spiraal", zo laat hij weten. "Ik heb mijn Ferrari verkocht en denk dat ik mijn huis in Londen ook te koop ga aanbieden".

In opspraak
Enkele maanden geleden kwamen de Londense restaurants van Ramsay nog in opspraak omdat de gerechten, die op de menukaart nochtans als vers worden aangeprezen, niet ter plekke worden klaargemaakt. Privé ging het Ramsay recent ook niet voor de wind nadat een vrouw het uitbazuinde dat ze jarenlang zijn geheime minnares was. (lb)

Wat zal hij gevloekt hebben.......
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:12:46 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71853019
En nu het echte bericht:

TV-kok Gordon Ramsay was zo zwaar getroffen door de recessie dat hem werd geadviseerd om faillissement aan te vragen.

Dit heeft Gordon bij de Amerikaanse zender Fox onthuld. De winst van zijn restaurants liep namelijk terug van 3,5 miljoen euro naar slechts een half miljoen euro, terwijl er nog een lening bij de bank uitstond van 13 miljoen euro...

Gordon: "Ik werd gedwongen om 5 miljoen euro pond (5,8 miljoen euro) van mijn eigen vermogen bij te leggen. De neerwaartse spiraal waarin ik zit is zwaar, maar tegelijkertijd ook verfrissend. De gasten verdwenen. Degene die er waren dronken geen wijn, maar kraanwater. Dit kwam doordat de horeca ook veel te arrogant was geworden en hun gasten niet meer respecteerden. Ze vergaten dat de klant altijd koning blijft."

"Ik heb mijn zuilveren Ferrari verkocht en heb overwogen mijn huis in Londen te verkopen."

In tegenstelling tot zijn restaurants gaat het wel erg goed met zijn tv-propgramma's in de VS. Hell's Kitchen en Ramsay's Kitchen Nightmares leveren de tv-kok een slordige 11 miljoen euro per jaar op

------

Het gebruik van de voltooid tegenwoordige tijd geeft aan, dat het op dit moment niet meer speelt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71853257
hij is echt wel bekwaam zowel in de keuken, management als reclame maken.
ik denk dat die alleen teveel hooi op zijn vork heeft genomen en de leiding over zijn restaurants teveel uit handen heeft gegeven icm de recessie.

verder een topkok en mooie programma's
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:23:27 #4
106911 daisy_ducky
..............................
pi_71853309
Hehe werd tijd!
Zijn we eindelijk van dat debiele gevloek af!
Wat een mafkees die vent.

pi_71854039
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:23 schreef daisy_ducky het volgende:
Hehe werd tijd!
Zijn we eindelijk van dat debiele gevloek af!
Wat een mafkees die vent.

Le-zen. Het gaat helemaal fout met zijn restaurants. Minder tijd in zijn restaurants=meer tijd om op TV te komen, Je hebt nu dus meer debiel gevloek.

Ik hou trouwens enorm van Gordon Ramsay.
Het ijs van de Goden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 augustus 2009 @ 17:58:56 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71854120
Alweer???
Hij is jaren geleden toch ook alles kwijt geraakt???
History repeating itself??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71854121
Soms vraag ik me af of iemand in z'n programma's hem wel eens een dreun heeft verkocht
Het zal toch wel?

Verbaast me niets dat z'n programma's 't wel goed doen. Iedereen houdt op z'n tijd wel van een herriemaker.
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:08:25 #8
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71855815
Zo'n lul wil je toch niet je keuken laten bestieren?
En zo geweldig zien zijn produkten er ook weer niet uit. Looks aren't everything.
Ik heb liever een ratjetoe aan voedsel op mijn bord wat gewoon goed voer is, dan een prachtig opgemaakt bord met de liflafjes en tierlelantijntjes symmetrisch gespreid enzo...
Daar waar het terecht komt ligt ook geen rode loper.
How can I make this topic about me?
pi_71856590
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:

´t is zijn eigen keuken
  Trouwste user 2022 donderdag 13 augustus 2009 @ 19:41:33 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_71856620
Ik geniet van dit bericht

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71857752
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:58 schreef Netsplitter het volgende:
Alweer???
Hij is jaren geleden toch ook alles kwijt geraakt???
History repeating itself??
weet ik niet joh ?????
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_71860896
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
En zo geweldig zien zijn produkten er ook weer niet uit. Looks aren't everything.
Ik heb liever een ratjetoe aan voedsel op mijn bord wat gewoon goed voer is, dan een prachtig opgemaakt bord met de liflafjes en tierlelantijntjes symmetrisch gespreid enzo...
Daar waar het terecht komt ligt ook geen rode loper.
hij maakt in zijn programma echt geen liflafjes, gewoon goede maaltijden.
heb je wel eens liflafjes gehad

krijg je een bord van 25 cm doorsnede met in het midden een gerecht van 8 cm doorsnede, dat is liflafjes.
na een bezoek aan dergelijk restaurant kun je nog langs de pizzaboer om zat te worden
pi_71862656
Dat zal een fuck moment voor hem geweest zijn
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:43:58 #14
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_71863805
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_71866621
Blijkbaar kennen mensen zonder een redelijk vermogen de handige constructies niet. In Nederland kan men ook een B.V. failliet laten gaan en daar zelfs nog aan verdienen.
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:49:35 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71883709

Fuck
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')