abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71852706
Hey,

hebben jullie ook last van TANcodes die niet binnenkomen, en dat je altijd dat telefoontje moet krijgen?
pi_71852732
Je moet gewoon zo'n lijst nemen.
pi_71852863
Nope, werkt vlekkeloos hier
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_71852918
Nee, krijg direct SMS.
pi_71853336
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je moet gewoon zo'n lijst nemen.
Dat is niet handig joh. Telefoon heb je altijd bij je en dus kan je overal je geldzaken regelen
Trouwens geen problemen hier
pi_71853378
Gisteravond ook al problemen mee. Je wordt dan automatisch gebeld als je aangeeft dat je SMS niet aankomt.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_71853511
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:26 schreef dddour het volgende:
Gisteravond ook al problemen mee. Je wordt dan automatisch gebeld als je aangeeft dat je SMS niet aankomt.
Ja klopt, dat moet ik dus al een maand doen, ze komen gewoon niet aan. Wat vreemd...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:45:22 #8
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_71856733
Een enkele keer gehad, maar 9 van de 10 keer gaat het prima.

Komt het sms'je trouwens helemaal niet meer aan? Bij mij komen ze die keren dat het mis gaat later wel binnen...
I am just a dreamer, but you are just a dream
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 augustus 2009 @ 19:46:40 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71856781
hier werkt t ook gewoon
misschien je nummer niet goed ingevuld?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71856818
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef Ynske het volgende:
hier werkt t ook gewoon
Hoe moet de ING hem dan bellen als zij het juiste nummer niet hebben?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_71859504
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef Ynske het volgende:
hier werkt t ook gewoon
Hoe kunnen ze me daarna dan wel bellen?
pi_71860050
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ja klopt, dat moet ik dus al een maand doen, ze komen gewoon niet aan. Wat vreemd...
Ik heb hetzelfde probleem... al weken lang maar 2 of 3 keer heb ik opeens wel weer een smsjes gekregen.
Heb je toevallig een win mobile telefoon?

En als ik ervoor kies om gebeld te worden werkt het ook vaak niet.. dan neem ik op zeg ik wat en wordt er opgehangen... en even later heb ik een voicemail van ze .
pi_71860088
De afgelopen maanden had ik er ook veel last van, maar sinds een week of 2 gaat het weer goed hier.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71860416
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:41 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem... al weken lang maar 2 of 3 keer heb ik opeens wel weer een smsjes gekregen.
Heb je toevallig een win mobile telefoon?

En als ik ervoor kies om gebeld te worden werkt het ook vaak niet.. dan neem ik op zeg ik wat en wordt er opgehangen... en even later heb ik een voicemail van ze .
Nee gewoon Nokia.
pi_72024323
GVD kut ing bank krijg weer geen smsjes en als ik ze mij dan laat bellen neem ik op en zeg wat en dan hangen ze op .
Omfg kutbank net weer 4 geprobeerd .

En ik probeer een ideal transactie te doen... nadat het niet gelukt is moet ik elke fucking keer opnieuw mijn bestelling plaatsen.

Na de 5de keer eindelijk gelukt.
Mijn god wat een kut bank.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kadooosh op 19-08-2009 22:50:48 ]
pi_72030831
Ik weet niet of je een telfort abbo hebt? Daar heb ik altijd problemen mee gehad ... Toen nog postbank heeft toegegeven dat ze niet wisten waar het probleem lag en de twee bedrijven stuurde me iedere keer op en neer ... Ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven ... Nu heb ik Vodafone en nergens last van ....
pi_72030858
Heb er gister nog een klacht over gestuurd. Ik moet ook altijd gebeld worden, beetje onhandig.
Laat wel weten als ik een reactie heb.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_72031250
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik weet niet of je een telfort abbo hebt? Daar heb ik altijd problemen mee gehad ... Toen nog postbank heeft toegegeven dat ze niet wisten waar het probleem lag en de twee bedrijven stuurde me iedere keer op en neer ... Ik heb het op een gegeven moment maar opgegeven ... Nu heb ik Vodafone en nergens last van ....
Ik zit bij Simpel(netwerk KPN).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 augustus 2009 @ 11:29:42 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72034499
Heb ik ook een tijdje gehad, maar de laatste tijd werkt het weer prima. Ook in DLD, waar ik woon (en KPN-bereik heb ). Ben in de tussentijd gewisseld van Debitel naar Telfort maar dat maakt geen merkbaar verschil.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72050493
Bij komen ze aan maar wel met 1 uur achterstand. Ik krijg het wel direct binnen, maar de tijd van SMS staat een uur achter, waardoor hij niet bovenaan in mijn lijst verschijnt,
ne okuyon, bokmu var?
pi_72050869
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:38 schreef saban het volgende:
Bij komen ze aan maar wel met 1 uur achterstand. Ik krijg het wel direct binnen, maar de tijd van SMS staat een uur achter, waardoor hij niet bovenaan in mijn lijst verschijnt,
Dat klinkt meer als een tijdzone probleem van jouw telefoon.
deal with it
pi_72052127
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:49 schreef RTB het volgende:

[..]

Dat klinkt meer als een tijdzone probleem van jouw telefoon.
Alles van andere komen wel goed aan, die van ING niet en dat ligt aan mijn toestel?
ne okuyon, bokmu var?
pi_72066396
Ik heb het ook, en heb de ING gebeld hierover. Die man vertelde me dat hij het vaker gehoord heeft en dat het ligt aan je provider (in mijn geval T-Mobile).
Die blockt dan bepaalde servicenummer-smsjes en dat moet je dan bij je provider op laten heffen. Heb het zelf nog niet bij T-Mobile aangegeven, dus weet niet of zij er iets mee kunnen. Maar dat is het dus.

Geen idee waarom ik bij de Postbank het smsje binnen een seconde had altijd, en nu van de ING niet.
Dus...
pi_72084107
Ik heb telfort... Mss is dat het?
pi_72084548
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik heb het ook, en heb de ING gebeld hierover. Die man vertelde me dat hij het vaker gehoord heeft en dat het ligt aan je provider (in mijn geval T-Mobile).
Die blockt dan bepaalde servicenummer-smsjes en dat moet je dan bij je provider op laten heffen. Heb het zelf nog niet bij T-Mobile aangegeven, dus weet niet of zij er iets mee kunnen. Maar dat is het dus.

Geen idee waarom ik bij de Postbank het smsje binnen een seconde had altijd, en nu van de ING niet.
Het ligt dus niet aan je provider. Alleen al hier hebben mensen Telfort, T-mobile, Simpel en mijn ouders hebben KPN en die hebben er ook last van. Het ligt echt aan het geprutst van ING.
pi_72086855
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:22 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

Dat is dus onzin want ik ontvang ze wel heel af en toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')