Rijdt IB?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
schattig he
Ik weet wel wat ik morgen ga doen in de autorit van anderhalf uur![]()
![]()
Telefoon met keyboard rulesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een post duurt alleen drie kwartier langen om te maken
Nouja, gezond is een groot woord, maar ik probeer gezonder te doen dan eerst. Maar er wordt van verschillende kanten roet in het eten (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef SLP_ het volgende:
Er zijn genoeg lekkere en gezonde dingen![]()
Heb je geen fruit ofzoAlhoewel, 's avonds eten is niet goed toch. Ik probeer ook gezonder te eten en dat lukt wel [ik lust toch bijna niets, op fruit en groente na
] maar ik eet altijd laat, dus dat is weer wat minder
Ik las de bil-foto van SLPquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Mikkie het volgende:
Owh trouwens, klopt het dat ik de bril-foto van SLP heb gemist?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Californium het volgende:
= moeslapen
morgen maar vroeg op staan ofzo
Vertel...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:01 schreef HostiMeister het volgende:
hoppa keihard cash gewonnen, en super lekker gelunched.
Keihard cashquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:05 schreef HostiMeister het volgende:
nou vanmiddag om 3 uur met ma en zusje de stad in gegaan, vanaf 7 uur gaan pokeren en met 30 euro extra naar huis gegaan
Nou ja, moet je wel winnen anders kost het je meer dan het je oplevert!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:20 schreef HostiMeister het volgende:
is leuk als de pot normaal niet zo groot is, niet janken jo. Bier drinken en kaarten als baan, wil ik best 5 e per uur voor betaald krijgen
Duh, ben je anders een prutser ofzo...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou ja, moet je wel winnen anders kost het je meer dan het je oplevert!
Tja, als je tegen mensen speelt die allemaal bij elkaar 30 euro aan prijzengeld ophoesten dan zit je bij de amateursquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duh, ben je anders een prutser ofzo...Kaarten en dan niet winnen, wat een onzin
Zoals het eigenlijk hoort op een bruiloft hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, brak van een trouwerij gister. Damn was wel gezellig
. Met alle vrienden in pak gegaan
.
Blauw met gestreepte stropdas (verschillende kleuren), het hoort wel ja maar we waren vrijwel als enige (op de ouders na dan). Ach, dat maakt 't ook wel weer tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:36 schreef Mikkie het volgende:
Had je wit overhemd of een leuk kleurtje?
Des te blitser waren julliequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blauw met gestreepte stropdas (verschillende kleuren), het hoort wel ja maar we waren vrijwel als enige (op de ouders na dan). Ach, dat maakt 't ook wel weer tof.
Koffie drinken en naar saaie verhalen over vroegâh luisteren?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naar de opa van IB toe
Ben benieuwd wat we gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |