heb jij Asterix op Corsica wel gelezen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Rosbief het volgende:
Wist niet eens dat Corsica bij Frankrijk hoort, noem het altijd gewoon Italië. Praten ze daar ook Frans dan?
Dude, basisonderwijs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Rosbief het volgende:
Wist niet eens dat Corsica bij Frankrijk hoort, noem het altijd gewoon Italië. Praten ze daar ook Frans dan?
Sinds de basisschool heb ik altijd onthouden dat dat bij Italië hoort, weet ook niet waarom.quote:
De Antillen liggen heel dicht bij Cuba, dat maakt het nog niet van Cubaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sinds de basisschool heb ik altijd onthouden dat dat bij Italië hoort, weet ook niet waarom.![]()
Maar logischerwijs hoort het wel zo vind ik want het ligt dichter bij Italië en Sardinië dan bij Frankrijk, dus iedereen heeft gelijk.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Rosbief het volgende:
Even op google maps gekeken maar zelfs alle plaatsnamen klinken Italiaans daar, dus ik zou het zeer spijtig vinden als het van Frankrijk is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De Antillen liggen heel dicht bij Cuba, dat maakt het nog niet van Cuba
Aangezien het motief van de dader niet bekend is lastig daar wat over te zeggen.quote:
Want er kan natuurlijk een prima reden zijn je halve familie uit te moorden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Aangezien het motief van de dader niet bekend is lastig daar wat over te zeggen.
Helaas wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want er kan natuurlijk een prima reden zijn je halve familie uit te moorden.
Ohja. Natuurlijk. Dat soort valide redenen vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Helaas wel?
Wat als pa en ma contacten hebben met buitenaardse wezens die er op uit zijn om de aarde aan te vallen en ons allemaal dood te maken?
Je gelooft nog steeds niet dat het bij Frankrijk hoort?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Even op google maps gekeken maar zelfs alle plaatsnamen klinken Italiaans daar, dus ik zou het zeer spijtig vinden als het van Frankrijk is.
Waarschijnlijk omdat ze er ook Corsicaans spreken en het pas sinds 1768 Frans is. Daarvoor was het van (de republiek) Genuaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Even op google maps gekeken maar zelfs alle plaatsnamen klinken Italiaans daar, dus ik zou het zeer spijtig vinden als het van Frankrijk is.
Jawel, maar ik mis de logica.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:31 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Je gelooft nog steeds niet dat het bij Frankrijk hoort?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Rosbief het volgende:
Zeg dat maar niet tegen de argentijnen ( Falklands )quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De Antillen liggen heel dicht bij Cuba, dat maakt het nog niet van Cuba
Ik wist het ook niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Rosbief het volgende:
Geboortejaar van Fourier (van de Fourier transformatie) .quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Jarno het volgende:
Wie herinnert zich 1768 niet, tenslotte.
Ja, laten we het daar over hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef Rosbief het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |