Jij bent ook niet van de onderbouwde meningen hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Rosbief het volgende:
Spaarloon moet je nooit doen, is gewoon geld wat ze afpakken en wat je nooit meer terugziet
Bullshit, ik heb mijn spaarloon mooi kunnen gebruiken voor het betalen van mijn studie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Rosbief het volgende:
Spaarloon moet je nooit doen, is gewoon geld wat ze afpakken en wat je nooit meer terugziet
Verbouwing? Mocht jij het daar ook voor deblokkeren? In 'mijn' regelement staat alleen aankoop van een huis.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb me spaarloon gebruikt voor de verbouwing van me huis.
Ja sorry vergeet ik te zeggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef FoXje het volgende:
[..]
Verbouwing? Mocht jij het daar ook voor deblokkeren? In 'mijn' regelement staat alleen aankoop van een huis.
Heb nu vakantiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:12 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Vraag het anders eens bij je werkgever na
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Rosbief het volgende:
Dan moet je een deblokkeringsreden hebben die in de wet is opgenomen EN in het werkgeversregelement.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:51 schreef FoXje het volgende:
Ik wil gewoon mijn hele tegoed NU hebben
Jah, en dat is nogal beperkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan moet je een deblokkeringsreden hebben die in de wet is opgenomen EN in het werkgeversregelement.
Dat was dan wel een heel klein, wit, verbouwinkje! Hondehokje aangebouwd ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:20 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb me spaarloon gebruikt voor de verbouwing van me huis.
Dat wist je ook toen je er aan begonquote:
Een studie met een algemeen karakter ter verbetering van je economische positie is aftrekbaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:18 schreef Steeven het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb mijn spaarloon mooi kunnen gebruiken voor het betalen van mijn studie.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat wist je ook toen je er aan begon
Bij mij valt het toch echt per kalenderjaar vrijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef komrad het volgende:
als er 2500 staat, is dat ongeveer het maximale wat je kan sparen (4 jaarx12 maandenx ¤51=¤2448). Dat betekent dat er toch binnenkort sowieso een deel van je spaarloon vrij valt. Over het algemeent gaat dat per kwartaal, dus ¤150 per keer (kwartaal). Zou je eens na moeten vragen bij je bank, als het al niet automatisch gaat.
heb je dan ook in 1x per jaar betaald? dus bv bij je vakantiegeld of een eindejaarsuitkering?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Bij mij valt het toch echt per kalenderjaar vrij
Nope, wordt elke maand zo'n 51 euro ingehoudenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef komrad het volgende:
[..]
heb je dan ook in 1x per jaar betaald? dus bv bij je vakantiegeld of een eindejaarsuitkering?
Dan moet er ook elke maand Euro 51 vrijkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Nope, wordt elke maand zo'n 51 euro ingehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |