Exact hetzelfde hier, ook 25, ook 7 jaar geleden sinds ik van het VWO af kwam en intussen wat mbo certificaten gehaald.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe vinden jullie de school eigenlijk? Situatieschets hier is dat ik enkel een middelbare school en een MBO van dichtbij heb gezien. MBO was maar kort. Inmiddels werk ik alweer 7 jaar fulltime, ik ben 25 nu.
Hoe gaat het op het HBO? Vergelijkbaar met MBO? Heb je echt klassen of meer collegezalen? Ik heb werkelijk geen idee
Op de meeste HBO opleidingen heb je een paar klassen waar je werkcollege mee hebt (opdrachten bespreken enzo), hoorcolleges zijn met een paar klassen tegelijk. Het is totaal niet te vergelijken met MBO, je bent veel zelfstandiger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:18 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe vinden jullie de school eigenlijk? Situatieschets hier is dat ik enkel een middelbare school en een MBO van dichtbij heb gezien. MBO was maar kort. Inmiddels werk ik alweer 7 jaar fulltime, ik ben 25 nu.
Hoe gaat het op het HBO? Vergelijkbaar met MBO? Heb je echt klassen of meer collegezalen? Ik heb werkelijk geen idee
Even een topic report aanmaken en een modje doet het welquote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef Nick_Taken het volgende:
Overigens update de topicstarter nog wel eens de tp?
De wiki is intussen al veel langer
Jes! FEM 1B1 is een fijne grote zaal en 2D1 of 1D1 zijn ook fijne zalen. Ook om les in te geven vind ik. Zeker omdat 1B1 ook een visualizer heeft en de meerdere schermen. Daarbij zijn de stoelen ook lekker in de zalen van de FEM.quote:Op maandag 2 november 2009 13:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Mn meeste colleges had in het FEM gebouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |