Je spitst je vragen nu wel heel erg op je eigen smaak, nogmaals, beleid moet worden gemaakt op basis van de regel en niet de uitzondering. Wat betreft je vraag over de strenge Maghreb landen: daar worden vaak alleen de vrouwen lastig gevallen die er gemiddeld uitgedoster uit zien dan de rest. In dat soort landen moet je rekening houden, eigenlijk overal, met de signalen die je uitzendt (naar bv. de pocket van wildvreemde mannen).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, hier is de post waarin ik dat vroeg, BSB..
Ik sta achter beide standpunten, m.i. zijn ze niet paradoxaal, het één sluit het ander niet uit. Het is jouw perceptie in deze waar de schoen wringt. Dank.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:23 schreef vanhal het volgende:
De ene keer wil je dat we rekening houden met elkaar, de andere keer wil je dat 1 groep zich aanpast. Ik kan alleen maar concluderen dat je niet rechtlijning bent in je betoog.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Deel 2 - Hoge hakken moeten verboden worden #2
[..]
Je spitst je vragen nu wel heel erg op je eigen smaak, nogmaals, beleid moet worden gemaakt op basis van de regel en niet de uitzondering. Wat betreft je vraag over de strenge Maghreb landen: daar worden vaak alleen de vrouwen lastig gevallen die er gemiddeld uitgedoster uit zien dan de rest. In dat soort landen moet je rekening houden, eigenlijk overal, met de signalen die je uitzendt (naar bv. de pocket van wildvreemde mannen).
In dat soort landen kan een glimlach of wat lipvocht (gloss efect) al een certain activatie opwekken en beschouwd worden als een bepaald signaal.²
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan kun je stellen dat de spanning alleen maar vergroot wordt door bedekkende kleding.. Burka's zijn dus erg gevaarlijk.. een paar mooie, bruine, lachende ogen of een glimlach van een vrouw met mooi gevormde lippen, en ze slaan al op hol..
Daarbij hebben de jongemannen natuurlijk nog nooit een naakte of schaars geklede vrouw gezien, terwijl ze wel strak staan van de hormonen en het enorme taboe op seks maakt het alleen maar spannender.
Aan de hand van je verhaal trek ik de omgekeerde conclusie: Vrouwen zijn veel veiliger in een land waar ze gelijkwaardig behandeld en gezien mogen worden.
Best leuk, heel vaak krijg ik een Moslima te zien, één of ander relatiebureau. Gelukkigerwijs ben ik al aan de vrouw. Lief vrouwtje overigens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
BSB, wat vind je eigenlijk van de advertenties op deze pagina?
Gelukkig zijn we in de morderne westerse cultuur al wat minder achterlijk dan het bovenstaande.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Deel 2 - Hoge hakken moeten verboden worden #2
[..]
Je spitst je vragen nu wel heel erg op je eigen smaak, nogmaals, beleid moet worden gemaakt op basis van de regel en niet de uitzondering. Wat betreft je vraag over de strenge Maghreb landen: daar worden vaak alleen de vrouwen lastig gevallen die er gemiddeld uitgedoster uit zien dan de rest. In dat soort landen moet je rekening houden, eigenlijk overal, met de signalen die je uitzendt (naar bv. de pocket van wildvreemde mannen).
In dat soort landen kan een glimlach of wat lipvocht (gloss efect) al een certain activatie opwekken en beschouwd worden als een bepaald signaal.²
Dus je bent erudiet als je er hitsig en sensueel bij loopt. Waarom for God's sake???quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we in de morderne westerse cultuur al wat minder achterlijk dan het bovenstaande.
oh ja, dat was de ongeschreven regel, geloof ik .. Sorry, was inderdaad ongeduldigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:37 schreef Quir het volgende:
Hij sloot 't topic, hij opent het nieuwe topic. Zo gaat dat. Niet zo hebberig zijn.
Geeft niet joh, we zijn een lekker team zo. Ik heb al gevraagd of ze die van mij willen sluiten. Dank je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
oh ja, dat was de ongeschreven regel, geloof ik .. Sorry, was inderdaad ongeduldig
De meeste mensen lopen er graag zo mooi mogelijk bij, wat ze zelf mooi vinden, waar ze complimentjes van anderen voor krijgen. Vaak is dat dan een beetje uitdagend (dit is iets anders dan hoerig). En gelukkig zijn de meeste mensen hier zo erudiet dat ze daar mee om kunnen gaan op die manier door er inderdaad complimentjes over te geven zonder iemand als een aap of hitsige leeuw meteen te bespringen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je bent erudiet als je er hitsig en sensueel bij loopt. Waarom for God's sake???²
Eerder zei je dit:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Samenvattend kan ik dus stellen dat ik tegen sensuele entourages ben buiten de slaapkamer om vanwege o.a. de volgende (klinische) argumenten:
- misbruik voor eigen gewin (bv. beïnvloeden van carriërepad d.m.v. activaties geslachtsdelen 3den (lees:chef/manager)
- mogelijk misbruik door zieke geesten die in sensuele entourages net dat ene tikje in de richting van een aanranding/verkrachting zien.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
mijn ideale samenleving is waarin iedereen (tot op zekere hoogte) rekening met elkaar houdt, met elkaars wensen, behoeftes én "zwaktes".
- omdat het leuk is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je bent erudiet als je er hitsig en sensueel bij loopt. Waarom for God's sake???²
Een vrouw die graag schoenen met hoge hakken draagt mag dit van jou niet, omdat het door het dragen van schoenen met hoge hakken geen rekening houdt met andere mannen. Ze mag dus niet voorzien in haar eigen behoefte. Ze kan dus niet tegelijkertijd rekening houden met gevoelens van andere mannen en voorzien in haar eigen behoefte. Dus wel tegenstrijdig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Dag vabhal, bedankt voor je respons, ik heb het nog eens doorgenomen, en ik vind het niet tegenstrijdig. Als vrouwen rekening houden met de gevoelens en certain activaties van andere mannen en tegelijkertijd ook hun wensen van goede behoeftes voorziet zie ik geen probleem, kan perfect samen.
Ok, terugvertaald naar dit onderwerp.quote:Voorbeeld:
Ik vind voetballen heel erg fijn, normaal doe ik dat tegen een garage aan onder een flat, de mensen die in die flat wonen zijn daar niet zo blij mee vanwege het kabaal dat dat geeft. Vervolgens ga ik elders voetballen, op een veldje: iedereen blij. Bewoners flat blij, ik blij, en dat door een simpele aanpassing. Niks tegenstrijdigs dus.²
We (jij ook) hebben het hier over schoenen met hoge hakken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat komt omdat jij het telkens over hakken hebt, het gaat om veel meer. Je denkt te simplistisch, je moet denken als een visionair. Dan komen we op één lijn.
Ik ben er gewoon voorstander van dat we rekening met elkaar houden.Met jouw manier van denken is deze schijngedrukte zin al een paradox.²
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
.
En ik vind je verre van een visionair. Ik vind het typetje wat je hier neerzet eerder een bekrompen gek.
Nee, want zijn ideale samenleving hield in dat we rekening hielden met elkaars behoeften.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef bloodymary het volgende:
Jawel, hij bedoelt dat je ze dan thuis op de slaapkamer mag dragen. Zodat wildvreemde mannen er niet door worden opgehitst. Ik denk trouwens dat het sowieso beter is als je gewoon thuis op de slaapkamer blijft. Altijd. Kun je ook niemand anders in verleiding brengen dan je eigen man. Hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |