Bron: http://filmbythesea.nl/pagina/Eerste-titels-2009quote:Un barrage contre le Pacifique – Rithy Panh
Bright Star – Jane Campion
Creation – Jon Amiel
The Damned United – Tom Hooper
London River - Rachid Bouchareb
Looking for Eric – Ken Loach
New York, I Love You - o.a. Natalie Portman, Mira Nair e.a.
The Other Man – Richard Eyre
Partir – Catherine Corsini
De Storm – Ben Sombogaart
Taking Woodstock – Ang Lee
Up – Pete Docter, Bob Peterson
About Elly - Asghar Farhadi
A Film with Me in It – Ian Fitzgibbon (Whiskey by the Sea)
Fish Tank – Andrea Arnold
Gigante - Adrián Biniez
Hilde – Kai Wessel
Katalin Varga - Peter Strickland
The Limits of Control - Jim Jarmusch
The Milk of Sorrow - Claudia Llosa
North - Rune Denstad Langlo
Revanche - Götz Spielmann
Soul Power - Jeffrey Levy-Hinte
Ik neem aan gewoon bij de bios....heb mijn kaarten gekregen dus kan je helaas niet helpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Gail het volgende:
waar kan je eigenlijk kaarten kopen? ben nog nooit geweest, maar eens moet de eerste keer zijn ;-).
is er in Nederland iets dat ver weg is? Gewoon een leuk weekendje van maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:28 schreef California het volgende:
(500) Days of Summer en Moon!
Waarom is Vlissingen zo ver weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bron: PZCquote:,,De echte filmliefhebber moet zeker naar The other bank en Eastern plays gaan. Verder vind ik dat Serious moonlight en Accidents happen gewoon de bioscoop in moeten. En wat je absoluut gezien moet hebben is Precious. Daar was ik zelf zeer van onder de indruk."
De acteerworkshops.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Toad het volgende:
Ik heb het te druk met films kijken.
Maar leuk dat je mee gaat doen, welke wil je volgen?
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
En nog steeds geen kaart voor het gala.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:42 schreef Toad het volgende:
Leuk!
Ik zou het niet weten wanneer de workshops beginnen. Maar ik neem aan dat wanneer je je aanmeldt of even mailt je meer info krijgt?
Ik zal zwaaien als ik gefilmd wordtquote:Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef Toad het volgende:
Dames en heren,
Breaking News: Piet Paulusma komt morgen zijn weerbericht opnemen tijdens de galapremiere.
Net als dat iedere website op dit moment claimt een exclusief fragment uit de film op hun site te mogen afspelen. Prachtig.quote:Vanavond in de uitzending van Omroep Zeeland: een exclusief interview met de hoofdrolspelers Sylvia Hoeks (foto) en Barry Atsma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |