dat gaat erg lekker worden zo vlak na elkaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base, weekje er naar weer een nieuwe Dangerouzmind met o.a: D'Stylez, Frontliner, Tatanka und Zatox.
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'enquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:09 schreef kollie het volgende:
[..]
die vent is juist strontvervelend in die set.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base
Ik citeer:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'en
Maat van me draait daar ook, beetje ver weg helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag 5 September trouwens leuk feestje in Leeuwarden met oa:
Prophet
Pavo
Alpha2
Isaac
Scope Dj
http://partyflock.nl/party/157420:Xplode.html
Word gehouden in de Groene Ster, is mooi natuurgebied/strand bij Leeuwarden.
Zit nog te kijken of ik hier heen ga. Is vanuit Harlingen natuurlijk super dichtbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zaterdag 5 September trouwens leuk feestje in Leeuwarden met oa:
Prophet
Pavo
Alpha2
Isaac
Scope Dj
http://partyflock.nl/party/157420:Xplode.html
Word gehouden in de Groene Ster, is mooi natuurgebied/strand bij Leeuwarden.
Doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zit nog te kijken of ik hier heen ga. Is vanuit Harlingen natuurlijk super dichtbij.
Oh en wat Showtek betreft... Ik heb genoten van inmiddels veel oudere platen, maar op het moment vind ook ik het zum kotsen hoor... bleh
Dat is ook de rede waarom ik voor Xplode kies.... mooi op de fietsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef Koepert het volgende:
K denk dat ik hier rondstuiter...
http://partyflock.nl/party/154734:Elementz_Festival.html
Dat kan ik namelijk fietsend doen..
Haha, super vreeemd. Ik dacht; goh laat ik eens kijken. En op het moment dat je een titel invoert in het zoekscherm, komt hij vanzelf met de optie Summer of Hardstyle aan. *Kortom, dat zoekresultaat moet toch uit een database komen als een bestaande vinyl neem ik aan*. Krijg je geen zoekresultaten....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
Komt Summer of Hardstyle alleen op vinyl uit?
Hij zou anders toch allang op HS.com moeten staan![]()
Via usenet heb ik hem ook al binnengeslurpt... Anders gebruik ik die versie maar even voor de nieuwe podcastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha, super vreeemd. Ik dacht; goh laat ik eens kijken. En op het moment dat je een titel invoert in het zoekscherm, komt hij vanzelf met de optie Summer of Hardstyle aan. *Kortom, dat zoekresultaat moet toch uit een database komen als een bestaande vinyl neem ik aan*. Krijg je geen zoekresultaten....
Hoe vaker ik op die website kijk, hoe meer fouten ik ontdekt zeg!
Edit1: kan de versie die ik heb momenteel wel even PM'en?
Edit2: Op astral is hij al wel beschikbaar. En blijkbaar heeft hardstylecom op twitter gezegd dat hij aan het einde van de week op HS.com staat.
https://www.astralmusic.c(...)itemno=AC105928;pn=7
Einde bericht![]()
precies! jij snapt hetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Say whaaaaat? ik vond m juist chill mc'en
pak je precies die ene zin (was te verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:37 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik citeer:
"The beat hit you so hard, you loose a bodypart. Are you ready, are you ready, come on ready for the start"
![]()
verder houdt ie gedurende die hele set niet 1 minuut z'n waffel.
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
om iedereens dag maar gelijk te verpesten, showtek HQ
Die eerste doet hele rare dingen met mijn hoofd... Die laat het eerst denken, goh das een beetje saai... en vervolgens, oh dat rauwe is wel errug lekker... en daar blijf k een beetje tussen heen en weer gaan... waarbij lekker rauw toch wint..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze mannen mogen van mij ook wel een nieuwe vinyl uitbrengenIk dig het wle wat ze doen op zich
Die 1e doet zijn naam eer aan. Wat een heerlijk geweldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze mannen mogen van mij ook wel een nieuwe vinyl uitbrengenIk dig het wle wat ze doen op zich
Wat een lekker nummer zeg, die nieuwe WSquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoor![]()
Weet trouwes niet of de nieuwe wildstylez al was langsgekomen? anders :
voorderest moet ik zeggen dat ik Dozer - Syren echt een goede plaat vindt
volgens mij draaide headhunterz deze ook op decibel..? elkaar een beetje aankijken van: huh..wat is dit? en dan: naaaah toch maar gaan (op die paar cm2 die we hebben)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds vakantie dus mijn dag krijg je daarmee niet verpest hoor![]()
Weet trouwes niet of de nieuwe wildstylez al was langsgekomen? anders :
Dit is weer lekker van 'm. Wildstylez is wat mij betreft sowieso de beste Scantraxx producer op dit moment. Samen met A2 danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:08 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Watttt Huig! Heb jij godver een nummer onthouden? ! Maar idd, hhz heeft het nummer als 9de gedraaid op decibel. Net na de rate reducer (hhz remix)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
volgens mij draaide headhunterz deze ook op decibel..? elkaar een beetje aankijken van: huh..wat is dit? en dan: naaaah toch maar gaan (op die paar cm2 die we hebben)
Synthgeweld? Hoor constant maar 1 screech/synth....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |