quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je toch enorm kwijlen op den duur?
Een Brabo zegt niet "Bent gij", die zegt "Bende gij".quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zei menneke... bent gij ook een brabo?
Ach, alles een keer geprobeerd hebben zeggen ze toch altijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee , houd niet van watersport
Ik heb geen zin in een schoonmaak actie, gaarne uwe stofzuigerfunctie aan te zetten tijdens het pijpen.quote:
Nooit nodig gehad. Altijd veiligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar loop je alleen moeilijk van als je zo'n butcher van een huisarts hebt als ik
Bij de GGD voelde ik er amper wat van.
Ik heb al geleerd van je: Bukke gij...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Brabo zegt niet "Bent gij", die zegt "Bende gij".
Oh Dizer, je moet nog veel leren. Zal ik bijles geven?
*proest*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
Heb je nu een glow in de dark ster?
I'm self-cleaningquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een schoonmaak actie, gaarne uwe stofzuigerfunctie aan te zetten tijdens het pijpen.
je weet toch wel wat een pissing gag is?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ga je toch enorm kwijlen op den duur?
ik sluit ook net veel uit maar dat welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, alles een keer geprobeerd hebben zeggen ze toch altijd
Da's onzin, want er zijn ook soa's die je kunt krijgen ook al doe je't met condoomquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nooit nodig gehad. Altijd veilig.
Voor jou een vriendenprijsjequote:
Nou, het schijnt dat de ochtend versie best gezond isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik sluit ook net veel uit maar dat wel
Heel goed!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nooit nodig gehad. Altijd veilig.
Volgens mij zit ik in de war met zo'n rubber balletjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je weet toch wel wat een pissing gag is?
Wat wazigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
nooit geweten dat je van radioactieve jodium extreem grote pupillen krijgt.
Ik heb de hele terugweg zo getraand door het felle lichtdat ik nauwelijks kon fietsen
[ afbeelding ]
Ben niet van het daten en zo.. heb al jaren sex met mijn schatje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's onzin, want er zijn ook soa's die je kunt krijgen ook al doe je't met condoom
En een aids-test doet geen zeer hoor. Da's bloed afnemen.
Dit was een andere SOA test
Blijkt maar weer wel wie de experts zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik in de war met zo'n rubber balletje
Ik denk echter dat het meer zo'n trechter is. True?
Meeste vitaminesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dat de ochtend versie best gezond is![]()
![]()
slikke gijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al geleerd van je: Bukke gij...
Ja julliequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Blijkt maar weer wel wie de experts zijn
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Blijkt maar weer wel wie de experts zijn
gadver, ruikt net na amoniak en is wel erg donker s ochtends. Kan je beter s avonds doen als de blaas goed doorspoelt is en pis 'doorzichtig'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, het schijnt dat de ochtend versie best gezond is![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |