Nou ik zou willen dat ik er na een treinongeluk zo uitzag.quote:
IK OOK!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
sepo, bitches
ik ben over 3 weken jarig. word ik weer 25
Bah.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
eindelijk ontbijt![]()
Wie prikt er een vorkje mee?
[ afbeelding ]
3 septemberquote:
houd je niet van eieren?quote:
Heb net gegeten, dus alles is bah qua eten momenteelquote:
op die fietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb net gegeten, dus alles is bah qua eten momenteel.
Ah, snowwhite is ook wakker.quote:
Okay dan nuquote:
te laat zit net aan de pasta salade met appelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
eindelijk ontbijt![]()
Wie prikt er een vorkje mee?
[ afbeelding ]
I was called by that name before, yes.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
op die fiets![]()
Jij bent toch de hetero hier? of verward ik je met iemand anders?
Ik 8 Sept, een Tibo 1 Sept.quote:
Laat je niet verleiden door al die vieze homo's hier!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
I was called by that name before, yes.
oeh met chocola en slagroom erbijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 8 Sept, een Tibo 1 Sept.
Orgie?
dus je lag daar voor jan lul met je pissing gag in je mond?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en niet dankzij de prins die lul is niet komen opdagen
Maak je geen zorgen, als ik een gozer ga pakken, ben jij het welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden door al die vieze homo's hier!
Happy Birthday to us!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
oeh met chocola en slagroom erbij.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als ik een gozer ga pakken, ben jij het wel
is dat nog niet gebeurd dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, als ik een gozer ga pakken, ben jij het wel
Eey. Mine!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat nog niet gebeurd dan?
Die song and dance steeds. (net hetereaux)Batsen met die hap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Er zou een prins op een wit paard onderweg moeten zijn geweest ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en niet dankzij de prins die lul is niet komen opdagen
Welke behandeling kreeg je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jongens, mijn advies van de dag.
Zorg dat je sexueel actief blijft, ook al ben je single, regelmatig rukken!
Want, een uur moeten wachten op onderzoeken, omdat ze je vergeten zijn en zijn gaan lunchen (jawel een uur!!!!)
Om dan vervolgens een zeer pijnlijke en misselijkmakende behandeling te krijgen op nuchtere maag om 13 uur is geen pretje!
jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je lag daar voor jan lul met je pissing gag in je mond?
Had je liever:quote:
Dan ga je toch enorm kwijlen op den duur?quote:
radioactieve jodium deze keer, heerlijk, ik loop er nog moeilijk vanquote:
O god ja, je onderzoek. Wat gingen ze ook alweer doen? Iets met de prostaat toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Want, een uur moeten wachten op onderzoeken, omdat ze je vergeten zijn en zijn gaan lunchen (jawel een uur!!!!)
Om dan vervolgens een zeer pijnlijke en misselijkmakende behandeling te krijgen op nuchtere maag om 13 uur is geen pretje!
Ach arm menneke tochquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Om dan vervolgens een zeer pijnlijke en misselijkmakende behandeling te krijgen op nuchtere maag om 13 uur, om vervolgens daarna te misselijk te zijn om Uberhaubt aan eten te denken ( dat is zeer uitzonderlijk voor iemand die leeft om te eten) is geen pretje!
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey. Mine!
Je hoort 'm toch?ja dat bedoel ik ook. Ik hoef em niet. He's all yours!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
SOA Test?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Om dan vervolgens een zeer pijnlijke en misselijkmakende behandeling te krijgen op nuchtere maag om 13 uur, om vervolgens daarna te misselijk te zijn om Uberhaubt aan eten te denken ( dat is zeer uitzonderlijk voor iemand die leeft om te eten) is geen pretje!
![]()
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
radioactieve jodium deze keer, heerlijk, ik loop er nog moeilijk van
ja die hoorde mij wakker te kussenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er zou een prins op een wit paard onderweg moeten zijn geweest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |