Als je altijd in een volkswagen rijdt en je maakt een keer een uitstapje met een bmw, maakt je ook geen bmwrijder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja in mijn ogen maakt sex met een man je technisch gezien geen homo
Indeedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je altijd in een volkswagen rijdt en je maakt een keer een uitstapje met een bmw, maakt je ook geen bmwrijder.
veel plezierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:39 schreef Dizer het volgende:
Nou ik ga met de collega's eten en zuipen!
Fijne avond heren
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Indeed
zal die eens aan me buurjongen voorleggen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de hots voor de buurjongen?
en angel,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en nuno met zijn buurjongen. Lijkt wel een trend.
![]()
Ik ga eens kijken wat hiernaast woont.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en angel,
hier woont niks voor mij wat denk ik ook maar beter is
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Happy Birthday to us!
Op volgorde van jarig zijn in de polonaise:
Dirk, Tibo, Mike, Dizer, Ang3l
nah not really, maar still, would not mind for oncequote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de hots voor de buurjongen?
Ik zou dit niet over mijn heen laten gaan.quote:
hahahah joking my ass!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
o wacht. Hiernaast is niets.
Maar ja, mijn aangetrouwde neven.![]()
joking![]()
was dat die gast met dat sjaaltje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nah not really, maar still, would not mind for once
quote:
Precies. Dus woorden als "Mag ik alsjeblieft naast je wakker worden?" en "Het voelt zo fijn bij je....." en dan lepelen en in m'n haren kroelen, dat voelt niet bepaald hetero die slechts een keer sex wil met een jongen. Evenals sms-jes daaroverquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pas als je verlieft bent of aangetrokken voelt tot een man ben je homo
nog niks tegen gekomen hier maar heb ook niet echt gezochtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee jij gaat weer naar de andere kant van Nederland voor some booty. Is er niets lekkers in Assen?
Ik kan geen data onthoudenquote:
in marokko en turkije is het normaal dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
o wacht. Hiernaast is niets.
Maar ja, mijn aangetrouwde neven.![]()
joking![]()
en dat terwijl ie een vriendin heeft?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Dus woorden als "Mag ik alsjeblieft naast je wakker worden?" en "Het voelt zo fijn bij je....." en dan lepelen en in m'n haren kroelen, dat voelt niet bepaald hetero die slechts een keer sex wil met een jongen. Evenals sms-jes daarover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |