Dit had ik ook in gedachte. Zou een goed script opleveren!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht ff dat het een nieuw Bassie & Adriaan misterie zou zijn.
DRRRRROMMMELSSSSS, DRRRRROMMMELSSSSS EN NOG 'NS DRRRRROMMMELSSSSS.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht ff dat het een nieuw Bassie & Adriaan misterie zou zijn.
Report aan jewtube.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, mijn favorieten verdwijnen ook steeds.
Gelukkig staat
er nog wel op.
Jezusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Gelukkig staat
er nog wel op.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Gelukkig staat
er nog wel op.
the fuckquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Gelukkig staat
er nog wel op.
Jezusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Gelukkig staat
er nog wel op.
Hoe lang nog?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Gelukkig staat
er nog wel op.
Gelukkig staat
er nog wel op.
What the hellquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Gelukkig staat
er nog wel op.
ZAK PATAT! FRIKANDEL!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:58 schreef Walter81 het volgende:
[..]
DRRRRROMMMELSSSSS, DRRRRROMMMELSSSSS EN NOG 'NS DRRRRROMMMELSSSSS.
Weet je wat ik zou willen? Jou een OPLAWAAI geven!
[ afbeelding ]
Zegt misschien iets over je favorietenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
quote:
Je bekijkt het filmpje wel heel goed met je ene hand opmerkingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef trovey het volgende:
Die filmer van dat filmpje filmt zo te zien met één hand(gezien het feit dat het beeld van links naar rechts zwaait), verder waarom zouden apen zoiets niet doen, we vallen tenslotte allemaal onder de primaten dus mannen in die positie op het Internet een mannetjesbaviaan ook. Het beest had blijkbaar gewoon even geen dame in de buurt dus dacht het zo wel even te klaren (en dat wordt je als aap natuurlijk net gefilmd door één of andere mafkees die denkt "Filmpje voor You Tube!"))
Gelukkig staat
er nog wel op.
Ben jij de filmer?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:47 schreef trovey het volgende:
Ik heb niets met dierensex, laat staan dat ik het film met 1 hand. Trouwens beestje had geen honger maar was gewoon even de handen aan het wassen, had zo geen zeep en water bij de hand
![]()
Ga jij het even uitleggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef trovey het volgende:
Die filmer van dat filmpje filmt zo te zien met één hand(gezien het feit dat het beeld van links naar rechts zwaait), verder waarom zouden apen zoiets niet doen, we vallen tenslotte allemaal onder de primaten dus mannen in die positie op het Internet een mannetjesbaviaan ook. Het beest had blijkbaar gewoon even geen dame in de buurt dus dacht het zo wel even te klaren (en dat wordt je als aap natuurlijk net gefilmd door één of andere mafkees die denkt "Filmpje voor You Tube!"))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |