Ja, maar ze zijn zo broos en dan vallen ze uit elkaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gewoon die oudjes van hun scootmobiel's trappen als ze vervelend doen, is dat nou zo moeilijk?
Kickequote:
Neequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:30 schreef Rosbief het volgende:
Je hebt over deze knar neem ik aan?
Jeweeeeet swaaaaaquote:
Oplossing tegen de vergrijzing.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn zo broos en dan vallen ze uit elkaar![]()
je quote mijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:41 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Oplossing tegen de vergrijzing.Dat of haar verven...
Njah joh, laat die bejaarden ook een beetje lol hebben.quote:
Dat doen ze maar in Zandvoortquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:54 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Njah joh, laat die bejaarden ook een beetje lol hebben.Vroemmmmmmm.
Ohw sjit, nou kwoot ik je weer....
Goh, dat weet jij maar al te goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat doe jij daar in Walburg? De aldi is aan de andere kant van Zwijndrecht.
Surequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Laatst ging er zo'n bejaarde schuin van een stoepje af. Mevrouw kantelt om en belandt met haar hoofd op de grond. Allemaal bloed. Zoals het een echte baas betaamt haast ik me naar het plaats delict toe, lach haar in haar gezicht uit en loop vervolgens rustig verder.
Zo'n ding is echt baasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:28 schreef pisnicht het volgende:
Wees blij dat ze hier niet meer rijden:
[ afbeelding ]
Faalhaas, een echte baas had haar een trap na gegeven en was er met haar scoot vandoor gegaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Laatst ging er zo'n bejaarde schuin van een stoepje af. Mevrouw kantelt om en belandt met haar hoofd op de grond. Allemaal bloed. Zoals het een echte baas betaamt haast ik me naar het plaats delict toe, lach haar in haar gezicht uit en loop vervolgens rustig verder.
En geld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Faalhaas, een echte baas had haar een trap na gegeven en was er met haar scoot vandoor gegaan.
Ik las laatst ergens dat ze gratis een soort rijles kunnen krijgen op die dingen om er mee om te leren gaan. Maar vrijwel iedereen weigert dat met de opmerking " dat het zo eenvoudig is, dat doen we wel even" Ik heb ooit een keer een rondje op zo'n ding mogen rijden, maar het is moeilijker dan het lijkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat denk je van Winkelcentrum Sterrenburg daar is zelfs een snelheidslimiet van kracht. Ze mogen niet harder dan 5km/u. En dan toch doen ze het. Lekker over je tenen rijden.
Het is ook niet alleen de schuld van die oudjes, ze krijgen weinig tot geen uitleg over de werking van zo'n ding en vaak die oude vrouwtjes hebben ook nooit hun rijbewijs gehaald dus dat is vragen om problemen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:28 schreef pisnicht het volgende:
Wees blij dat ze hier niet mee rijden:
[ afbeelding ]
Brommobielen mogen niet op het fietspadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:30 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch lijkt het me wel stoer zo'n ding. Of van die 45km wagentjes op het fietspad tuut tuut.
Nou nee.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:30 schreef CyclingGirl het volgende:
Toch lijkt het me wel stoer zo'n ding. Of van die 45km wagentjes op het fietspad tuut tuut.
Ze kan er niks aan doen hoor. Ze spoort namelijk nietquote:
Als je oud bent hoor je binnen achter de geraniums, niet op een racewagen op de openbare weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Hey hey hey zo kan ie wel weer. Als je zo oud bent is het nog altijd beter dan strompelen toch?
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je oud bent hoor je binnen achter de geraniums, niet op een racewagen op de openbare weg.
Daar hebben ze Albert.nl voorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Je moet toch je boodschapjes halen?
Laten bezorgen of doen op tijdstippen dat normale mensen er geen last van hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Je moet toch je boodschapjes halen?
ja jij denkt alleen aan shoarmaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |