Roep het nou niet af.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik hoop dat alle muizen uitverkocht zijn, want dan heb je echt iets te klagen.
Het is nog een Logitech ook....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:27 schreef Rosbief het volgende:
Moet je ook geen Vivanco muis kopen
faalhaasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het is nog een Logitech ook....
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het is nog een Logitech ook....
quote:
06-07?quote:
Het is wel een fail, nou is die faalhaas voor mij niet meer geldig....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeiksnol, wat kan mij dat nou schelen
Ik heb nog nooit een logitech muis stuk gemaakt, jij faalt meer dan ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het is wel een fail, nou is die faalhaas voor mij niet meer geldig....
het blijkt dus weer dat jij 2 a 3 jaar achter loopt op de restquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeiksnol, wat kan mij dat nou schelen
Wie zegt dat jij Logitech gebruikt, ik denk eerder een Microschoft muis.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een logitech muis stuk gemaakt, jij faalt meer dan ik
Ik heb al sinds 1996 Logitech muizen en toetsenbordenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:45 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij Logitech gebruikt, ik denk eerder een Microschoft muis.
Doe mij dan eens stijlloze spam tip voor een goede draadloze muis.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 1996 Logitech muizen en toetsenborden
Ik ben dan weer niet zo van de draadloze troep. Ik heb altijd ruzie met de verbindingen en lege batterijen. Ik kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:47 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doe mij dan eens stijlloze spam tip voor een goede draadloze muis.
*stapt op zijn fiets en gaat maar naar de bcc....*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo van de draadloze troep. Ik heb altijd ruzie met de verbindingen en lege batterijen. Ik kan er niet mee omgaan![]()
Doe mij maar een ouderwetse met een draadje
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:48 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*stapt op zijn fiets en gaat maar naar de bcc....*
Laters!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |