Je weets toch! Maar we houden het wel in dierentermen "blaffen"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef Muis006 het volgende:
Kweej, you know no shame!
MITS met accent en niet zo'n goofy blik als op die fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa, Gerard Butler mag wel langskomen!
Tja, ik val nou eenmaal op andere mannen. MM is niet voor niks bijna 11 jaar ouderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Ieuw! Wat een oude kerels Kweej!
Ik val meestal op jongensachtig. Sean Connery zou mijn opa kunnen zijn.
Ken maar één man van om en nabij de vijftig waar ik het mee zou kunnen, maar da's geen bekende en die ziet er heel erg veel jonger uit.
Dahling, het is een Schot. Hoeveel meer accent wil jequote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
MITS met accent en niet zo'n goofy blik als op die foto
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa, Gerard Butler mag wel langskomen!
McDreamy niet, die heeft enge duimenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Qwea het volgende:
Ooh, en de 3 musketiers hier zouden natuurlijk ook mcdreamy, mcsteamy en mcarmy doen
Ik zou ook wel mcvet doen
Toch dames?
Ja, 11 jaar ouder oke. Maar jij trekt het meteen richting Sean Conneryquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tja, ik val nou eenmaal op andere mannen. MM is niet voor niks bijna 11 jaar ouder
Nee toch? Niet die he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Ieuw! Wat een oude kerels Kweej!
Ik val meestal op jongensachtig. Sean Connery zou mijn opa kunnen zijn.
Ken maar één man van om en nabij de vijftig waar ik het mee zou kunnen, maar da's geen bekende en die ziet er heel erg veel jonger uit.
Ik ken die onderste uit leverage. Met brits accentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Greys het volgende:Die onderste is van Coupling toch?
En wat zal ElisaB het met je eens zijn betreffende de bovenste!
Als ik het met een vrouw zou moeten doen, dan graag met deze (die feeks uit Showgirls).
[ afbeelding ]
En toch zou ik hem berijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, 11 jaar ouder oke. Maar jij trekt het meteen richting Sean Connery
Je zou zijn kleindochter kunnen zijn, mákkelijk!
Ik heb zijn huis gezien, in Chicago. Vanaf een motherfucking boat dus ik moest mijn towel gereed houdenquote:
Nah!quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah!
Zie dat kale hoofd met die spriethaartjes!
Leuke man hoor, lijkt me heel sympathiek. Maar sexay... nope!
Die MOET wel een opakont hebben!
Zo'n drillende hangkont met putjes en grijs haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo'n drillende hangkont met putjes en grijs haar![]()
En dan wel een Speedo aan
Heb je het neushaar gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah!
Ja, op de bol...maar niet op de bipsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grijshaar is wel sexy trouwens
*biertje pakt
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, op de bol...maar niet op de bips
Kolere, 16 jaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe geen meisjes...ik hou het gewoon bij meneer I.
Dat bevalt na bijna 16 jaar nog steeds uitstekend
Hmz, als ik single zou zijn en mevrouw Gherson tijdens het stappen tegen zou komen en ze zou me verleiden zou ik geen nee zeggen denk ik hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
Ben ik nou de enige afgezien van elisaB die wel een Qutje zou doen?
Ik weet niet eens wie het isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn ladycrush is toch echt
[ afbeelding ]
geil wijfquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn ladycrush is toch echt
[ afbeelding ]
Tssssssssssss.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is
Ik zie het wel aan de link, maar waar moet ik die van kennen?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kolere, 16 jaar
Gaan wij ook halenWe zijn al op de 4. Weet je wat ik me nou afvraag... blijft de seks nou nog goed (als in minimaal 2x per week) na 16 jaar?
En doe je nog wel eens wat nieuws?
En nee, ik ben totaal niet nieuwsgierig, en ja, ik begin wel. Vandaag het aanrecht en de wasmasjien
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz, als ik single zou zijn en mevrouw Gherson tijdens het stappen tegen zou komen en ze zou me verleiden zou ik geen nee zeggen denk ik hoorMaar da's dan ook de uitzondering.
Jij blij!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
(Oh Ing, Heer G heeft weer haar!Hij was een tijdje army-geschoren-achtig, maar hij laat het nu weer groeien.)
Af! Mijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
ooh, en als we dan toch bezig zijn.. ik ben niet bi, maar als 1 van deze dames voorbij komt en ff lekker wil scharen..
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
Ben ik nou de enige afgezien van elisaB die wel een Qutje zou doen?
En gelijk heb je ook nog eensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind t merendeel van die vrouwen echt niets bijzonders, als ik dan al ineens lesbisch moet gaan doen dan ook maar met een kei sexy/mooie vrouw hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |