Ja das echt fuckt up om erachter te komen dat je niet helemaal naar maassluis kan komen op donderdagsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb een hele beroerde video opgenomen met mn mobi van Black en die komt zo online als t goed is...
Voor nu weltruste allemaal! en blij dat je veilig thuis bent gekomen Purple!
Bekijk deze YouTube-video
Ken nog een paar mensen die daar stondenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:57 schreef purplerose het volgende:
Nog rondstuitert
Jammer dat het altijd weer zo snel voorbij is als je er eenmaal staat
We stonden echt op een vette plek, precies in het midden tegen het hek aan van het 2e vak
langleve vakverdeling
Dat was onze eerste keus links tegen het hekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Ken nog een paar mensen die daar stonden
Ik stond met een vriend tegen dat hek en dan aan de linker kant, goed zicht, goed geluid, top!
Dus die heb jij daarna thuis nog ff gematst??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Littlecreep het volgende:
Ik ben niet de grootste Pearl Jam fan, mijn kennis van de nummers is zeer beperkt, maar wat een heerlijk optreden gister zegWas samen met mijn beste vriendin, die helemaal gek is van Pearl Jam en die genoot zichtbaar
Die moest laatste trein hebben, zat midden in Introductie in Groningenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Dus die heb jij daarna thuis nog ff gematst??
Ik ken d'r al vijf jaar, denk dat ik dan al wat had geprobeerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou als t na zo'n avond je niet gelukt is... For get it Hombre
Kippevel!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wauw clipje van guardian is ook erg mooi... wat voor cameratje heb je gebruikt??
15e keer pas? 7 van die 15 waren in ieder geval in 1992.quote:De frontman vierde met zijn Hollandse fans een klein jubileum, volgens zijn eigen telling was het de vijftiende keer dat de band in Nederland optrad. Hij bedankte het publiek in de uitverkochte concertzaal voor
kloptquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:34 schreef Burnett het volgende:
[..]
15e keer pas? 7 van die 15 waren in ieder geval in 1992.
Ja precies, gelijk bij Small town als opener al... HELLOOOOOO!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:PJ
man oh man.. wat hou ik van die band!
![]()
En volgens mij is er geen andere band die zo vaak het zaallicht aan doet tijdens optredens! Ik vind dat zo tof! Ze staan daar echt om zelf ook te genieten van het feit dat al die duizenden mensen met hun mee genieten! En ze zijn zo sympathiek! Beste liveband EVER gewoon! Alleen daarom al![]()
Als Chris Cornell mee komt kunnen ze Temple Of The Dog integraal spelen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Littlecreep het volgende:
Als dat gat van Lowlands inderdaad wordt opgevuld door Pearl Jam word ik helemaal gek. Zou echt top zijn om ze in zo korte tijd twee keer te zien
Een paar jaar geleden had ie mee mogen komen, maar sinds het laatste album verban ik die vent liever van elk muziekfestival.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Burnett het volgende:
[..]
Als Chris Cornell mee komt kunnen ze Temple Of The Dog integraal spelen...
Ik ben niet lesbisch. En ze wilde zelf dat ik bleef.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dus jij laat je meissie die niet goed wordt alleen???
We hielden contact per sms en ze voelde zich snel beter. Als ze flauw zou zijn gevallen was het een ander geval geweest natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dan nog... samen uit, samen thuis
maar goed t was ook wel weer ZO VET dat t een lastige keuze is
Je weet dat het eerste vak gewoon aangevuld werd met niet Tenclub mensen hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:25 schreef peterfan het volgende:
Wow wat was het geweldig! Stond in het Tenclubvak en kon het perfect zien, evengoed ruimte om te dansen. Wat een setlist en wat een sfeer. Ze hebben wederom bewezen de beste live band ter wereld te zijn!
Geweldige opnamequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wauw clipje van guardian is ook erg mooi... wat voor cameratje heb je gebruikt??
Dat vind ik ook erg cool, dat zaallicht aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:PJ
man oh man.. wat hou ik van die band!
![]()
En volgens mij is er geen andere band die zo vaak het zaallicht aan doet tijdens optredens! Ik vind dat zo tof! Ze staan daar echt om zelf ook te genieten van het feit dat al die duizenden mensen met hun mee genieten! En ze zijn zo sympathiek! Beste liveband EVER gewoon! Alleen daarom al![]()
Was jou slipje ook nat? De mijne welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ik had liever Crazy Mary gehad, maar ach... mij hoor je niet klagen...
t was zo... VET!!!!!
Ik heb me kleding ook gelijk in de was gegooid, die ruft lucht van die gast in de metro was er ook ingetrokkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hahahaha ooowwwzo
ik heb vandaag mn boxers chemisch laten reinigen
Echt he, een ruft laten in een dichte volgepropte metroquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gadverredamme ik was dat peoppie bijna vergeten...
tis toch ziek dat je geuren kan onthouden [insert kots smiley]
Dat merkte ik ook jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb er wel heeerlijk van geslapen hehehe
ben nu wel moe hoor... na vandaag gewerkt te hebben...
ik ben gvd ook geen 18 meer..
ITS EVOLUTION BABY!!
Red black and yellow moeten ze volgende keer doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel jammer dat ze mijn liedje niet speelden...
Dirty Frank
Hmm, rockin in a free world staat er wel als optie op, die had ik best gewild, altijd weer een feestjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hehehe iemand weet weer eens niet van ophouden!!
wat picca's van t PJ Forum;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de gozer die t vak niet meer in mocht lees dit eens
je had recht op een blauw bandje hehehehe
http://forums.pearljam.com/viewtopic.php?f=5&t=106928&start=45
En de kans om een verrot geslagen tamboerijn tegen je harses aangeslingerd te krijgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, rockin in a free world staat er wel als optie op, die had ik best gewild, altijd weer een feestje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
En de kans om een verrot geslagen tamboerijn tegen je harses aangeslingerd te krijgen
Hoe erg kan het nog bij je worden als ik zeg dat je aan de kassa gewoon nog arena kaarten kon kopen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:27 schreef Timo20 het volgende:
Zit hier compleet jaloers (en met heel veel kippenvel) de youtube filmpjes van Black te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Wat het alleen nog maar erger maakt dat ik door die verdomde online-only verkoop geen kaarten heb kunnen krijgen. hoop dat ze snel weer komen
Staan plaatsen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hoe erg kan het nog bij je worden als ik zeg dat je aan de kassa gewoon nog arena kaarten kon kopen?![]()
Ja staanplaatsen, we hebben er zelfs nog 4 voor iemand gehaald, we stonden er ook versteld van dat die er nog warenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Staan plaatsen?
maar ja, om op de gok van Limburg naar Rotterdam te rijjden is ook zo watdan zul je dat er geen kaarten meer zijn. Zou ik voor niets zijn gereden
Eigenlijk is dat belachelijk, dat er dan op de site wordt aangegeven dat de staanplaatsen zijn uitverkochtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja staanplaatsen, we hebben er zelfs nog 4 voor iemand gehaald, we stonden er ook versteld van dat die er nog waren
Misschien volgende keer dan op de dag nog ff naar de venue bellen of er nog iets over is? Altijd het proberen blijkt
Dat is ook eigenlijk belachelijk jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat belachelijk, dat er dan op de site wordt aangegeven dat de staanplaatsen zijn uitverkocht
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef purplerose het volgende:
Omg dit is hilarisch stukjeGeen muziek maar hij gaat tekeer tegen een chick die dr truitje omhoog deed om dr tietjes te laten zien.
Hij noemt ze mosquito bites
Zullen geblokkeerde kaarten zijn geweest, maar inderdaad belachelijk. Als ze daar in de toekomst een beetje netjes mee om willen gaan kunnen ze beter een wachtlijst aanleggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat belachelijk, dat er dan op de site wordt aangegeven dat de staanplaatsen zijn uitverkocht
Ik hoop het wel, fingers crossed!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:45 schreef Roolio het volgende:
Zou hier nog een officiele bootleg van uitkomen? Of misschien zelfs wel een concertregistratie op video? Want volgens mij zag ik wel 2 camera's aan de zijkant van het podium..
Het was echt super gaaf trouwens!
Beelden van Arnhem had ik een week na t concert al op DVD....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, fingers crossed!
Ik zit volgens mij ook tevergeefs te wachten op beelden van Arnhem en Nijmegen
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:59 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Beelden van Arnhem had ik een week na t concert al op DVD....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |