Neu, ik blijf wel wat heen en weer scharrelen met af en toe een enorme steek pijn in mn rugquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:40 schreef SuperwormJim het volgende:
In beweging blijven. Vooral niet gaan liggen de hele dag.
Vrouwen vallen niet op echte mannen. 'Je bent zo introvert, je zegt nooit hoe je ergens over denkt of hoe je je voeltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:46 schreef J.Herrer het volgende:
Echte mannen accepteren het en klagen er niet over
Had je maar beter je best moeten doen op school.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef kievit19 het volgende:
is een bekend probleem, ben nu al 3 weken thusi (zit voor mijn werk veel in kleine hoekjes en lang in de auto dus dat schiet niet echt op)
Als iets kut is voor je rug is het wel fietsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:49 schreef LasTeR het volgende:
Ga toch fietsen!
Serieus, ga even fietsen. Goed voor je rug.
Als je naar Amsterdam Noord komt heb ik nog wel wat voor je liggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:38 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Tering zeg, ik heb opeens enorme rugpijn. Vanochtend had ik al moeite met opstaan, alles doet zeer. Lopen, zitten... Heb al 2 ibuprofin op, geen resultaat. Van wie kan ik morfine kopen?
Klacht: rugpijn
Maar dat weet TS niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als iets kut is voor je rug is het wel fietsen.
Niet in zo'n banaanfietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als iets kut is voor je rug is het wel fietsen.
ik studeer farmacie lamlulquote:
Topquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam Noord komt heb ik nog wel wat voor je liggen
Lekker met die klotepont, om rugpijn van te krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam Noord komt heb ik nog wel wat voor je liggen
Leuk spul he, dat Diclofenacquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:56 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
ik studeer farmacie lamlul
[..]
Top.
Net bij de huisarts geweest. Ik zit nu zwaar onder de diclofenacinjectie.
Pak bus 34 helemaal tot het einde, stopt hier voor de deurquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:59 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Lekker met die klotepont, om rugpijn van te krijgen.
Bert er zit een banaan in m'n oorquote:
Gaaf, nu kan ik..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pak bus 34 helemaal tot het einde, stopt hier voor de deur
Hé lul, moeilijk hockey spelen met rugpijn of niet lul!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:56 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
ik studeer farmacie lamlul
Spuit 11quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bert er zit een banaan in m'n oor
Nee Ernie dat ben ik
Nu kan jij wat? Komen buurten?quote:
Kan dat? Krijg je dan een rugprothese ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:29 schreef HugoBaas het volgende:
Laat je rug amputeren, een vriend van mij heeft dat laten doen en die heeft nergens meer last van.
En jij ook geen last meer van die vriendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:29 schreef HugoBaas het volgende:
Laat je rug amputeren, een vriend van mij heeft dat laten doen en die heeft nergens meer last van.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kan dat? Krijg je dan een rugprothese ofzo?
Hoef je niet te kopen. Je pakt gewoon je heroïne en hydrolyseert de estergroepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:38 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Van wie kan ik morfine kopen?
Ik zit voor mijn werk in kleine gaatjes en ik heb heel goed mijn best gedaan op school.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Had je maar beter je best moeten doen op school.
Krijg je daar maagpijn van?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:56 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Net bij de huisarts geweest. Ik zit nu zwaar onder de diclofenacinjectie.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij ook geen last meer van die vriend
Welnee, gewoon LSD.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:00 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoef je niet te kopen. Je pakt gewoon je heroïne en hydrolyseert de estergroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |