Niet echt humor, maar ik vind geweld soms grappig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:19 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
waar lag de humor dat je moest lachen?
Ik vind de nieuwe Goatse wat viezer dan 3guys1hammer (geen zin om mijn 3de ban in 2 weken voor Goatse te krijgen, dus geen linkquote:
Geweld is ook best grappigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet echt humor, maar ik vind geweld soms grappig.
[..]
Ik vind de nieuwe Goatse wat viezer dan 3guys1hammer (geen zin om mijn 3de ban in 2 weken voor Goatse te krijgen, dus geen link). Voor de rest neem ik gewoon aan dat er wel wat ergere dingen moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,maar schroevendraaier in oog enzo gaat te ver
Chubun Tomata
Is dat relevant dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb nog niet gegeten, en werd toch misselijk! Gatver!!!!
Ik werd wakker en hij was binnen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:01 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ben je mijn voorbeeld al aan t downloaden?
jij raakt hier zeker ook opgewonden van hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Office-sir het volgende:
Ach, sommigen vinden dit misschien smerig, apart en vreemd maar anderden vinden dit normaal en jullie apart, smerig en vreemd. Ik vind dit prima te pruimen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |