Ik ga ook niet alleen voor de grote namenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind dat als je alleen grote bands wilt zien, je gewoon naar Pink pop of Werchter moet gaan en niet naar LL. Daarnaast zijn indie bandjes vaak niet zo mega-overhyped en op lowlands staan er wel wat hoor. Beiruuuut
quote:
Als je the prodigy wil zien moet je tijdens FNM al aanwezig zijn. I tell you.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:58 schreef Japsnars het volgende:
Zijn wel een aantal dingen waar ik sowieso wel ff'tje wil kijken
[ afbeelding ]
2manydj's heb ik op werchter gemist dankzij boys noize en die set zag er achteraf best wel vet uit met de living cover art
Nja heb ze op RW ook gezien en daar faalden ze best wel hard (in tegenstelling tot rock am ring) dus ik hoef ze niet per se te zien. Maar omen, take me to the hospital, firestarter en invaders must die blijven epischquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je the prodigy wil zien moet je tijdens FNM al aanwezig zijn. I tell you.
Daar was ik !!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:58 schreef Japsnars het volgende:
Zijn wel een aantal dingen waar ik sowieso wel ff'tje wil kijken
[ afbeelding ]
2manydj's heb ik op werchter gemist dankzij boys noize en die set zag er achteraf best wel vet uit met de living cover art
Ze zijn bekender als Soulwax, 2manydj's is hun nieuwe project.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Daar was ik !!!
Was erg leuk had nooit van ze gehoord , maar de muziek sampels die ze gebruikte vielen zeer in de smaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |