Triest dat je avonddienst moet draaienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Na 11 uur 's avonds dus. Erg asociaal.
Ik heb dus gewoon de bel genegeerd en ben doorgegaan met boren.
Wat denken sommige mensen wel niet?
Nee waargebeurdquote:
Ik gok 1 vd burenquote:
Iemand die aanbelt om 11 uur 's avonds. Hiephoi wat een belevenis.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sommige mensen maken wel wat mee.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sommige mensen maken wel wat mee. Tweakersnerd.
Wat BobbyB zegt, kansarm sujetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand die aanbelt om 11 uur 's avonds. Hiephoi wat een belevenis.
Maar wel leukquote:
Helaas is dit waarquote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef cYbErTiM het volgende:
en nogsteeds is dit topic beter dan de afgelopen klb topics.. de kwaliteit verdwijnt een beetje![]()
Geef 's het goede voorbeeld!quote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef cYbErTiM het volgende:
en nogsteeds is dit topic beter dan de afgelopen klb topics.. de kwaliteit verdwijnt een beetje![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 14:46 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het duurde ff voordat ik doorhad waarom iedereen het zo grappig vond, maar zelf vind ik 'm nu ook wel leuk
quote:Op maandag 28 september 2009 14:46 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het duurde ff voordat ik doorhad waarom iedereen het zo grappig vond, maar zelf vind ik 'm nu ook wel leuk
Oh nu vat ik 'm pasquote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is grappig omdat TS zelf natuurlijk ook voor overlast zorgt door om 11 uur nog te boren, waarschijnlijk had een buurtbewoner hier last van en besloot diegene aan te bellen om er eens wat van te zeggen. TS zegt vervolgens dat hij daar last van heeft, dat is de grap.
Wat zeg je? Is dat de grap? Nou, ik vond mijn interpretatie leuker.quote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
Dit is grappig omdat TS zelf natuurlijk ook voor overlast zorgt door om 11 uur nog te boren, waarschijnlijk had een buurtbewoner hier last van en besloot diegene aan te bellen om er eens wat van te zeggen. TS zegt vervolgens dat hij daar last van heeft, dat is de grap.
quote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, dat zou je zeggen. Maar kijk eens hoeveel mensen hier langzaam van begrip zijn.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef Palomar het volgende:
Gast, geen wonder dat ze aanbellen, want als je boren maakt een hels kabaal !
O god, mensen die het nog steeds niet snappenquote:Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daarvoor staat bij mij altijd emmer water klaar![]()
Slechts touwtje trekken en hoppa SPLASH![]()
Geen jehova die nog hier durft aan te bellen![]()
Ik heb geen watermeter dus kost me nog niks ookquote:
Ik vrees niet dat het om jou grap ging.quote:Op maandag 28 september 2009 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb geen watermeter dus kost me nog niks ook![]()
![]()
Alleen buikpijn van het lachen af en toe![]()
En ja het komt van twee hoog dus effekt is
quote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef CAP. het volgende:
[..]
Ik vrees niet dat het om jou grap ging.
Idd, irritante jankbabiesquote:Op dinsdag 29 september 2009 02:33 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik zou ook niet opendoen als de asociale buren, die net een baby hebben gekregen, na 23:00 op de stoep staan om te vragen of je op wil houden met boren.
Mwoah ik heb wel eens om 23:00 geboord hoor... op het laagste toerental, in een gipswand, geen dragende muur... maakt minder lawaai dan een koffiezetapparaat, zeker als je het in een paar korte intervallen doet.quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef Palomar het volgende:
Gast, geen wonder dat ze aanbellen, want als je boren maakt een hels kabaal !
Idd. Ik vind dat een ieder die aan kinderen begint de eerst komende 10 jaar (minstens) het recht verliest te klagen over geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Idd, irritante jankbabies
Haha! Dat zie ik al helemaal voor me:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:47 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik had ze binnen gelaten. Hadden ze mooi de stofzuiger bij de boor kunnen houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |