Volgens mij nu al, als dit een voorbode is van wat komen gaat... dan ga ik 4 dagen niet slapen denk ikquote:
Ga je slapen?quote:
Dat weet je met een studentenhuisquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef Niara het volgende:
Bleh ik voel met je mee.
Kuthuisgenoten maken ook teveel lawaai..
Ik lag verdomme al minstens een uur in bed.
En na 2x de wc door te trekken, met piepdeuren slaan, rondstampen, sprayen met iets, afwassen, hun kutfrettenkooi open en dicht doen gaan ze nu eindelijk ook.
En nu kan ik niet meer slapen omdat ik pissig ben. Ik moet er wel vroeg uit terwijl tot12 uur blijven pitten.
Kutmensen. Het is goed dat ik ga verhuizen.
Man mishandeld kermispubliek met honkbalknuppel,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:45 schreef Kwaliteit het volgende:
TS is morgen in Hart van Nederland
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
Man mishandeld kermispubliek met honkbalknuppel,
Oss,
Een man van een bepaalde verder niet interessante leeftijd heeft gisterennacht 40 mensen naar Megen geslagen, waarbij hij heel hard kutpaupers riep. Die man is gearresteerd, maar werd later vrijgelaten omdat de politie ook een schurfthekel had aan de vreselijke muziek die er gedraaid werd.
To be continued![]()
Kost me nog geld ook nog en waar haal ik zo snel sarin gas vandaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:25 schreef Lexxxus het volgende:
Leg rond en op het kermisterrein allemaal rugzakken met sarin gas en voordat je het weet is de kermis afgelast
Hebben die ook een kermis in huis?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:24 schreef Niara het volgende:
Kuthuisgenoten maken ook teveel lawaai..
Jij houdt nogal van die quote hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |