quote:Peugeot 306 wordt 110 graden?
hij staat nu bij de garage, die dacht ook al aan de thermostaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef FransDeens het volgende:
Of de thermostaat is kapot, en gaat niet goed open.
Ik ben zeer benieuwd, laat je nog wel weten wat het probleem is/was?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:23 schreef RD4 het volgende:
[..]
hij staat nu bij de garage, die dacht ook al aan de thermostaat
Jouw voorstel heb ik ook uitgeprobeerd en er kwam wel lucht 'bovendrijven', maar de koeler sprong niet aan waardoor hij bij 110 graden 'stop' aangafquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd, laat je nog wel weten wat het probleem is/was?
Volgens de garage was het de koppakking en dat gaat me 450 euro kosten ong.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:51 schreef PNG het volgende:
Kan keihard koppakking zijn dit.
Onderblok lijkt me wat meer iets dat ik zou hebben.
Succes.
Maar als meertraps fan niet aanspringt, zowel sensor, als thermostaat laten vervangen. NIet eens laten onderzoeken.
Laat je niet naaien, hop beide vervangen.
Koppakking is zo te testen met sonde, maar kost je teveel, bedenk, garages zijn boeven.
Heb je echt kop of onderblok, dan ist probleem.
Als fan niet aanslaat is er niks aan de hand.
Inmiddels alles gehaald, was met 4 tientjes kjaar. Morgen ff vervangen, tevensn nieuwe olie en koelvloeistof erin en dan weer eens verder kijken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:36 schreef PNG het volgende:
Je moet sowieso dan niet eens zoeken, die kosten beide geen fluit.
Beide vervangen en kijken of je ervan af bent.
Zo'n opdracht kun je ook aan een garage geven, beide vervangen, niet zoeken.
Scheelt je veel geld, en ze vinden het niet leuk. Als je erbij blijft helemaal.
Dan kan het plots in half uurtje.
Sja garages, rare lui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |