Kijkt TS dan ook naar de wedstrijd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Parkinson_XTC het volgende:
mensen die tijdens de rust een topic openen over voetbal.
Wat doe jij zowel allemaal op zondag dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Ryon het volgende:
Zo eentje ben ik. En ik vermaak me altijd prima.
Mensen die elke woensdag en zondag thuis blijven omdat "er voetbal op tv is" , daar heb je ook niks aan
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:35 schreef Lexxxus het volgende:
speelt. Dat zijn diezelfde mensen die zeggen dat voetbal triest is maar wel voorop de polonaise lopen als Nederland scoort
Heb je ook een tulpenhoed, een brulshirt, oranje jurk en klompen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Ryon het volgende:
Welke rust? Is er een voetbalwedstrijd vanavond? Dat verklaart waarom het zo rustig is op FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Parkinson_XTC het volgende:
mensen die tijdens de rust een topic openen over voetbal.
De vpro gids lezen en zomergasten kijken natuurlijk. Wat anders?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Wat doe jij zowel allemaal op zondag dan?
Dat carnavalsvolk is gewoon SBS6-publiek, het is tijd dat wedstrijden van het Nederlands Elftal niet meer op SBS6 komen zodat die SBS6-ers eens opdonderenquote:
ja, alleen als Oranje speelt!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Kijkt TS dan ook naar de wedstrijd?
Ik zie geen kut hoorquote:
En dan weten ze nog steeds niet hoe buitenspel werktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Vooral wijven doen dit. Dan opeens kijken ze wel voetbal.
of portugal... naar die jankbal van een ronaldo kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Zipportal het volgende:
Vooral wijven doen dit. Dan opeens kijken ze wel voetbal.
Wijven moet jezelf buitenspel zetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:02 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
En dan weten ze nog steeds niet hoe buitenspel werkt
Ik kijk ook alleen als Nederland moet spelen. Maar vanavond niet. Ik ga niet naar een oefenwedstrijdje kijken waar helemaal niets van af hangt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:35 schreef Lexxxus het volgende:
speelt. Dat zijn diezelfde mensen die zeggen dat voetbal triest is maar wel voorop de polonaise lopen als Nederland scoort
quote:
Ik ga ook naar Cristiano Ronaldo kijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:03 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
of portugal... naar die jankbal van een ronaldo kijken
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Ryon het volgende:
Nee hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:08 schreef aussieaussie het volgende:
Ik hoop dat je enorm last van mij hebt tijdens Ek's en WK's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |