Kijkt TS dan ook naar de wedstrijd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Parkinson_XTC het volgende:
mensen die tijdens de rust een topic openen over voetbal.
Wat doe jij zowel allemaal op zondag dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Ryon het volgende:
Zo eentje ben ik. En ik vermaak me altijd prima.
Mensen die elke woensdag en zondag thuis blijven omdat "er voetbal op tv is" , daar heb je ook niks aan
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:35 schreef Lexxxus het volgende:
speelt. Dat zijn diezelfde mensen die zeggen dat voetbal triest is maar wel voorop de polonaise lopen als Nederland scoort
Heb je ook een tulpenhoed, een brulshirt, oranje jurk en klompen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Ryon het volgende:
Zo eentje ben ik. En ik vermaak me altijd prima.
Welke rust? Is er een voetbalwedstrijd vanavond? Dat verklaart waarom het zo rustig is op FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Parkinson_XTC het volgende:
mensen die tijdens de rust een topic openen over voetbal.
De vpro gids lezen en zomergasten kijken natuurlijk. Wat anders?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Wat doe jij zowel allemaal op zondag dan?
Dat carnavalsvolk is gewoon SBS6-publiek, het is tijd dat wedstrijden van het Nederlands Elftal niet meer op SBS6 komen zodat die SBS6-ers eens opdonderenquote:
ja, alleen als Oranje speelt!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Kijkt TS dan ook naar de wedstrijd?
Ik zie geen kut hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |