Is dat Emimich?quote:
Daar is iets mis gegaan in de genenpoel.quote:
Ik wil 'm ook alleen maar hebben als ie grijs is met blauwe oogjes of als het een Egyptische Mau is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:08 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb er TWEE en nee je mag er geen hebben
Die bovenste is sexy.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:16 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet onze kater (grijze burmees) er ongeveer uit
Hij is ietsjes mooier dan dat en zou volgens sommige makkelijk hoge prijzen in kattenwedstrijden enzo kunnen halen maar dat willen wij niet (+ hij heeft een navelbreuk)
Onze poes is een bruine burmees:
[ afbeelding ]
Deze kleur bruin
[ afbeelding ]
En dit postuur
Ze is nooit echt groot geworden waardoor velen denken dat ze nog een (grote) kitten is :p
Ohja, jij hield van haar he?quote:
quote:
Hij is gewoon moooooijquote:
Om te horenquote:
Lame, ik ga dr facebook zoekenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
Zoeen rijk meisje bij wie ik ooit in de klas zat:
[ afbeelding ]
LOWLANDS LOWLANDS IK GA LEKKER NAAR LOWLANDSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:27 schreef bloodysunday het volgende:
vanaf morgen godverdomme een week verveling, al m'n vrienden gaan op vakantie..
En jij gaat niet mee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:27 schreef bloodysunday het volgende:
vanaf morgen godverdomme een week verveling, al m'n vrienden gaan op vakantie..
Ik associeer die smilie altijd met wolvendagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ohja, jij hield van haar he?
![]()
[ afbeelding ]
IK OOK IK OOK IK OOK HAHAHAquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lame, ik ga dr facebook zoeken
[..]
LOWLANDS LOWLANDS IK GA LEKKER NAAR LOWLANDS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |