Newbie in de SCquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef Fiddlergurl het volgende:
Nog niet
Toch even bijdehand doen: ik ben geen newbie
En: ik kijk geen voetbal!
quote:
Neequote:
Ja maar ik bedoel in deze nieuwe SC van onzin, hier ben je toch normaal niet zoveel?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
NeeAl sinds 2007.. met een enorme tussenpauze
Nu blijf je wel plakken toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik reageer hier niet zoveel nee, dus in die zin: Schuldig.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
Ik vond Stoeprand wel een heel goede kloon van Paul hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:22 schreef Fiddlergurl het volgende:
Neeeee ik ben geen kloon van Paul (zou wel een goede zijn...)
Geen idee, zeg jij het maar!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond Stoeprand wel een heel goede kloon van Paul hoor![]()
Ben jij beter?
Gewoon ja zeggen.. beetje arrogantie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:24 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Geen idee, zeg jij het maar!
Leuke sig, btwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
Sorry haal het morgen wegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom staat mijn naam onder je posts
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Fiddlergurl het volgende:
Hoeft niet, dat heeft je kloon al gedaan!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:32 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ok, ok... ik haal het wel weg, het is natuurlijk not done om in de sig te staan van een 'kloon' van Paul, get it.
Nee die is al eerder (door paul hierheen gehaald) geweest hoorquote:
Yep ik zit nu in de PR he van ONZquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die is al eerder (door paul hierheen gehaald) geweest hoor
Oke, vast gemist. Goede PR man die Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ik al eerder hier geweest?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen nog maar vrouwen komen hier erbijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, vast gemist. Goede PR man die Paul
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen nog maar vrouwen komen hier erbij
1 sc per dag
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:14 schreef Fiddlergurl het volgende:
Traumatische ervaring.. uit je gedachten verbannen.
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ikquote:
Altijd jochie altijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paul
Mag ik ook meepraten over vrouwenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paul
Kan toch?quote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ik)
Too obvious kloonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef Perenijs het volgende:
Hoi.
Graag zelfsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik ook meepraten over vrouwen
Regel jij de hapjes zorg ik wel voor de drankquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
OVER 25 UREN OEREND HARD
Mooiquote:
Maar het moet wel leuk blijven hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Nou en
Klonen is geheel en al toegestaan hoor
Dank u. Hoelang heb je die tag eigenlijk al, paultjuhh? Ik heb hem nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo en welkom in de sc, veel plezier hier
Nog voorkeur? Toastjes, en die nieuwe lays chipsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Regel jij de hapjes zorg ik wel voor de drank
Wees ook een held en vertel even van wiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Nou en
Klonen is geheel en al toegestaan hoor
Vertel jij je ervaringen met vrouwen maar eensquote:
Ik lust alleen naturel (super)chips.En uhm sellerie en eiersalade voor op de toastjes aubquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog voorkeur? Toastjes, en die nieuwe lays chips?
[..]
Wees ook een held en vertel even van wie![]()
Ik had gewoon zin in een nieuwe account. Die oude beviel me niet meer zo. Hij was niet zo anoniem meer. Ik was met voor (nogal logisch, mijn username was mijn voornaam) en achternaam bekend op FOK!, evenals mijn adres. Dan maak ik een kloon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het moet wel leuk blijven he
WIE BEN JIJquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dank u. Hoelang heb je die tag eigenlijk al, paultjuhh? Ik heb hem nog niet eerder gezien.
Het zijn kutwijven, allemaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vertel jij je ervaringen met vrouwen maar eens
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ik)
je bent gewoon een kloon van Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin in een nieuwe account. Die oude beviel me niet meer zo. Hij was niet zo anoniem meer. Ik was met voor (nogal logisch, mijn username was mijn voornaam) en achternaam bekend op FOK!, evenals mijn adres. Dan maak ik een kloon.
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn kutwijven, allemaal!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust alleen naturel (super)chips.En uhm sellerie en eiersalade voor op de toastjes aub
Ben je pub ontgroeid?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.![]()
Maar ik moet toch eens een andere SC dan PUB, want dat was echt een beginnersfout.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je bent gewoon een kloon van Paul
Kutjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn kutwijven, allemaal!
Hmmquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.
Godver ik wordt gek zo, alweer een kloon van paulquote:
Ik werd ook al nieuwsgierigquote:
En de gekte tast je spellingsvermogen als eerst aanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Godver ik wordt gek zo, alweer een kloon van paul
Ben je nu boos? Gefrustreerd? Suïcidaal?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:28 schreef Perenijs het volgende:
[..]
En de gekte tast je spellingsvermogen als eerst aan![]()
RIP
Ik ben een groot meisje geworden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je pub ontgroeid?![]()
Dan heb ik je in GM gezien
iph?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een groot meisje geworden.
Of nouja, eigenlijk.. valt dat ookwel mee.
Doen ze dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Zou jij op het ALLERLAATSTE moment afhaken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu boos? Gefrustreerd? Suïcidaal?
imgfailquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Perenijs het volgende:
[..]
[ [url=
afbeelding]http://www.hard-c.com/images/uploads/2009/03/ikzegdoen.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Mensen die dit roepen proberen altijd iets te verbergenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Fiddlergurl het volgende:
Misschien TT veranderen: met de klonen van Paul?
Ik ben onschuldig, geen kloon!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mensen die dit roepen proberen altijd iets te verbergen
En dit natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien TT veranderen: met de klonen van Paul?
Ik ben onschuldig, geen kloon!
Die kijkt foesbalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef Perenijs het volgende:
Spijtig dat Jojoor er niet is vanavond
Naar dat slappe zooitje in Oranje kijk ik niet meer. Vrijdag weer hetquote:
Ja er zijn wijven die dat doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen ze dat?
Wat je begint maak je af toch?
Dus ik vandaag oppas spelen voor de kids van de buuv en een vriendin van haar/ons. Bleek haar zoontje een feyenoordfan te zijn.quote:
Jij bent een ajacied?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn wijven die dat doen![]()
[..]
Dus ik vandaag oppas spelen voor de kids van de buuv en een vriendin van haar/ons. Bleek haar zoontje een feyenoordfan te zijn.![]()
Heb hem voor straf in de tuin gezet
Ja vastquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet. ik ben een braaf meisje.
quote:
Toen stond hij zo voor de ramen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn wijven die dat doen![]()
[..]
Dus ik vandaag oppas spelen voor de kids van de buuv en een vriendin van haar/ons. Bleek haar zoontje een feyenoordfan te zijn.![]()
Heb hem voor straf in de tuin gezet
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Mensen (en Paul en paulklonen) ik moet naar bedhoor ik net dus doei doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciaoo![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ja echt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Als je dit vijf minuten eerder had gezegd, had ik je een geile smeerbeurt gewenst, nu voldoet een simpele dag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Het is toch een shawlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:39 schreef Paul het volgende:
Dag huppelsjaal
Ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Perenijs het volgende:
Voetbal is afgelopen, ik ga jojoortje stalken. Tschuss.
Ik ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef Perenijs het volgende:
Voetbal is afgelopen, ik ga jojoortje stalken. Tschuss.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.![]()
Maar ik moet toch eens een andere SC dan PUB, want dat was echt een beginnersfout.
Het is toch allemaal hetzelfde persoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef Myraela het volgende:
PAUL! bescherm Jojoortje eens tegen al die stalkende gekken.
Slaaaapze!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vast![]()
Best wel creepy.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch allemaal hetzelfde persoon
Je dacht toch niet echt dat ik dat niet snapte he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch allemaal hetzelfde persoon
Ff serieus, ik heb geen klonen, weet niet eens hoe je ze moet makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ik dat niet snapte he?![]()
Is dit reageerwaardig? Ja toch welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Ff serieus, ik heb geen klonen, weet niet eens hoe je ze moet maken
Ik ben een noob, maar zelfs ik weet dat je nu poep praat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Whats newquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een noob, maar zelfs ik weet dat je nu poep praat.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Moggehquote:
Nope, dagje vrijquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, dagje vrij
Vonden m'n collega's ook niet echt leuk. Net terug van vakantie, is die Ez alweer vrij
Daaromquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
Verschil moet er blijven he !
Jij bent wel goed bezigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahahaha geweldig hard gewerkt net. Ik was druk aan het stofzuigen en toen vroeg die bejaarde of ik verstand had van computers en internet en of ik haar even kon helpen.
Van de 3 uur werken heb ik een half uur met haar zitten theedrinken en zeker een uur achter de laptop gezeten om van alles uit te leggen.
Dit is een automagisch gegenereerd bericht voor justmattie:
Vanavond om 23:20 uur Oerend Hard op SBS6
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahahaha geweldig hard gewerkt net. Ik was druk aan het stofzuigen en toen vroeg die bejaarde of ik verstand had van computers en internet en of ik haar even kon helpen.
Van de 3 uur werken heb ik een half uur met haar zitten theedrinken en zeker een uur achter de laptop gezeten om van alles uit te leggen.
Dit is een automagisch gegenereerd bericht voor justmattie:
Vanavond om 23:20 uur Oerend Hard op SBS6
Och als we het missen dan kan je het altijd nog bekijken via sbsgemist ofzo (ben je ook meteen van vervelende reclames afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
vet hey zulke bejaarden
![]()
thnx voor de herinnering![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Lach me ook helemaal rot bij de meeste bejaarden thuis.
Behalve als ik rare haren aan mn vingers heb, omaondergoed moet aanraken of als ze plat gaan praten en boos worden omdat ik ze niet versta
Lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo en nu even naar mijn vriend zn werk. Die heeft contractbespreking en dat gaat waarschijnlijk de verkeerde kant op
Geen reclame'squote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och als we het missen dan kan je het altijd nog bekijken via sbsgemist ofzo (ben je ook meteen van vervelende reclames af
Vroegâh, toen had je nog geen reclames. Dat waren nog eens tijden...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen reclame's? Dat klinkt goed
![]()
Inderdaad. 1 tijdens de film van 1,5 uur. Those where the daysquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vroegâh, toen had je nog geen reclames. Dat waren nog eens tijden...
Waarom moet ik spontaan denken aan dat nummer van Gigi D'Agostino?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. 1 tijdens de film van 1,5 uur. Those where the days
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik spontaan denken aan dat nummer van Gigi D'Agostino?
Ja maar zijn baas heeft het leuk opgelost.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ook kredietcrisis perikelen?
Ik weet nog dat er geen reclame tijdens films of programma's kwam. Maar ja toen had je ook alleen ned 1,2 en 3 geloof ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. 1 tijdens de film van 1,5 uur. Those where the days
Wat is er dan, mijn kloon?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:23 schreef Paul het volgende:
Hoi ik ben maar aan het bier ik ben een btje down
Niet leukquote:
Je houdt nu zeker ook nog een hand omhoog voor je beeldscherm waarmee je met een aantal vingers aangeeft hoeveel precies....quote:
Zo kan Paul niet tellen. Hij houdt zijn handen uit elkaar. zóóóóóveel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je houdt nu zeker ook nog een hand omhoog voor je beeldscherm waarmee je met een aantal vingers aangeeft hoeveel precies....
Ik ook!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan deze scene denken:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:50 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ja alles goed, met jou wat minder he?
(sorry SJJ... msn doet het niet)
Hehe dat doek altijd als ik gezopen hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:00 schreef Myraela het volgende:
Ghehe, ik heb een dutje op de bank gedaan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik verveel me.
Doe me eens entertainen.
Sommige vrouwen hebben daar nou eenmaal haast meequote:
Ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan deze scene denken:
[ afbeelding ]
Nog even genieten van de rust, mijn zoon kan elk moment hier zijn en dan is het gedaan met de rustquote:
Ik moet nog kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:55 schreef justmattie het volgende:
Leuke aflevering weer van Oerend Hard ofniet Hups
Die gast bij de autocross''het zijn net botsauto's maar dan groter''
!
Die blonde slet op z'n engels ''born to party'' klonk net als een duitser die geen engels spreekt
Die aap op dat feest, hey chef, ik ben niet ziek!! Ik ben hier !!!
Geweldig, volgende week wordt ook wel weer leuk denk ik
PM je login even, onderhoud ik alles wel voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga een weekendje weg. Houden jullie ONZ even in de gaten? En lief zijn voor murp he![]()
Hehehe kan ik me wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog even genieten van de rust, mijn zoon kan elk moment hier zijn en dan is het gedaan met de rust![]()
[..]
Ik moet nog kijken
Veel plezier SWJquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga een weekendje weg. Houden jullie ONZ even in de gaten? En lief zijn voor murp he![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel plezier SWJ
en als murp lief is voor ons zullen wij lief zijn voor hem/haar/het
Have fun Jimmyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Sorry, maar wel eenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:04 schreef justmattie het volgende:
Damn he, gister een dik half uur gebokst op de WII. En een spierpijn nu
ja dat had ik ook toen ik wakker werdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry, maar wel een-momentje...
Ach ik had vanmorgen last van mijn nek, omdat ik in de meest onmogelijke hoek wakker werd. Nog nooit eerder zo gelegenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
ja dat had ik ook toen ik wakker werd
Toetstenbord/muis FTWquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:16 schreef Desunoto het volgende:
De Wii
Toen ik er voor het eerst op speelde was het bij m'n broer thuis en waren we met z'n drieen echt 3 uur bezig of zo.En spierpijn de volgende dag godverdomme
en je hebt het echt niet door. Maar bij bepaalde spellen gebruik je spieren en maak je bewegingen die je anders nooit doet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach ik had vanmorgen last van mijn nek, omdat ik in de meest onmogelijke hoek wakker werd. Nog nooit eerder zo gelegen
Inderdaad, gaat niks boven deze combinatie.quote:
Hehehe Daar kan je alsnog raar op wakker worden hoor. Maar ik ben ook een onrustige slaper. Ben eens met mijn hoofd naar het voeteneind wakker gewordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wacht nu met smart op mn bestelde boxspring
Correcte bewoording. Af en toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat niks boven deze combinatie.
Maar zo af en toe is de WII of PS best grappig
Tuurlijk kan dat ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe Daar kan je alsnog raar op wakker worden hoor. Maar ik ben ook een onrustige slaper. Ben eens met mijn hoofd naar het voeteneind wakker geworden
Snurken doe ik ook niet. Gelukkig, want ik weet hoe het is om bij een snurker te slapen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat ookIk slaap wel vrij normaal, en snurk niet. Wat heeft m'n vriendin het toch goed met mij
Dat zal wel vet irritant zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snurken doe ik ook niet. Gelukkig, want ik weet hoe het is om bij een snurker te slapen.
Dat je omrolt, en je arm dan dood naast je valtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:14 schreef justmattie het volgende:ik heb dat misschien 2 a 3x per jaar, dat ik s'nachts wakker wordt en dan ligt je arm te slapen. Weet je hoe verrot wakker dat worden is, je kan er dan niks mee
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik woonde vroeger in een flatje. Mijn benedenbuurvrouw was een jaar of 90 en die had altijd de verwarming vol open staan. Dus het was ook in mijn huis veel te warm.
Met als gevolg dat ik vaak zat sochtends wakker werd op het balkon. Dan had ik zo'n last van de warmte dat ik snachts mijn laken pakte en op een stoel op het balkon ging liggen.
whehe, die zal maar dood gaan op een dag en ze ligt 2 dagen te meuren in die kamer met de kachel hoog opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik woonde vroeger in een flatje. Mijn benedenbuurvrouw was een jaar of 90 en die had altijd de verwarming vol open staan. Dus het was ook in mijn huis veel te warm.
Met als gevolg dat ik vaak zat sochtends wakker werd op het balkon. Dan had ik zo'n last van de warmte dat ik snachts mijn laken pakte en op een stoel op het balkon ging liggen.
Gelukkig slaap ik altijd met een pyjama aanquote:
Ja echt, dat is zo'n weird gevoelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat je omrolt, en je arm dan dood naast je valt
Dankzij haar kreeg ik wel ieder jaar geld terug van enecoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
whehe, die zal maar dood gaan op een dag en ze ligt 2 dagen te meuren in die kamer met de kachel hoog op![]()
Ieder voordeel hep z'n nadeel. Aldus Cruijfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij haar kreeg ik wel ieder jaar geld terug van eneco![]()
Mijn verwarming stond gewoon nooit aan. 1 jaar kreeg ik ruim 500 euro terug
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij haar kreeg ik wel ieder jaar geld terug van eneco![]()
Mijn verwarming stond gewoon nooit aan. 1 jaar kreeg ik ruim 500 euro terug
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik altijd met een pyjama aanniet dus
Vandaar ook dat lakenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]Zullen de buren leuk gevonden hebben.
Alsnog, zo slapen wij alleen op vakantiequote:
Heb ik eens met een been gehad, die lag tussen de benen van mijn vriendin. Word ik wakker, wil ik het bed uit stappen, zak ik zo door mijn been heenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja echt, dat is zo'n weird gevoel
Je kan ook beter wat anders tussen haar benen stoppenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik eens met een been gehad, die lag tussen de benen van mijn vriendin. Word ik wakker, wil ik het bed uit stappen, zak ik zo door mijn been heen![]()
Dat soort garpen bewaar je maar voor PUBquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan ook beter wat anders tussen haar benen stoppen
(flauwe pubergrap)
Nog nooit geweest daar, en kom er ook niet. Ik ben vast al te oudquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat soort garpen bewaar je maar voor PUB
Klopt, maar de hele nacht is ook weer zo overdrevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan ook beter wat anders tussen haar benen stoppen
(flauwe pubergrap)
00-00-1987, kan nog netquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog nooit geweest daar, en kom er ook niet. Ik ben vast al te oud
16 is al te oud voor PUB geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog nooit geweest daar, en kom er ook niet. Ik ben vast al te oud
Behalve tijdens een huwelijksnacht natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, maar de hele nacht is ook weer zo overdreven
(flauw antwoord terug)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, maar de hele nacht is ook weer zo overdreven
(flauw antwoord terug)
Nee als je de 18 gepasseerd bent moet je daar wel eens weg denk ikquote:
Tijdens de huwlijksnacht moet je toch zo dronken zijn dat neuken er niet meer inzit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
16 is al te oud voor PUB geloof ik![]()
[..]
Behalve tijdens een huwelijksnacht natuurlijk
neuken kan altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijdens de huwlijksnacht moet je toch zo dronken zijn dat neuken er niet meer inzit?
Ik denk dat als we daar leeftijden gaan bekijken, je ouder uitkomt. Kom er ook amper, alleen als ik me verveel, maar ik krijg toch het gevoegl dat er genoeg ouderen zitten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
16 is al te oud voor PUB geloof ik![]()
Inderdaad, maar dat is een ander verhaalquote:[..]
Behalve tijdens een huwelijksnacht natuurlijk
* Ezechielk eensch isquote:
Desnoods een spalk om dat dingquote:
Lekker, splinters in je mutsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Desnoods een spalk om dat ding
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Desnoods een spalk om dat ding
Dan is ze niet de enige in dit topicquote:
Je hebt ook kunststof spalkdingenquote:
Ben jij vrouwelijk dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is ze niet de enige in dit topic
Moet je ons iets vertellen ....?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is ze niet de enige in dit topic
True. Houten gebruiken we geeneens meer hier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ook kunststof spalkdingen![]()
De mannelijke versie natuurlijkquote:[..]
Ben jij vrouwelijk dan?
Dat heet dan gewoon een verslaafde viezerik voor de meeste vrouwenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True. Houten gebruiken we geeneens meer hier.
[..]
De mannelijke versie natuurlijk
Gemiddelde leeftijd daar is 19/20 denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat als we daar leeftijden gaan bekijken, je ouder uitkomt. Kom er ook amper, alleen als ik me verveel, maar ik krijg toch het gevoegl dat er genoeg ouderen zitten.
Aha een perverseling dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True. Houten gebruiken we geeneens meer hier.
[..]
De mannelijke versie natuurlijk
Jawel ikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enthousiastelingquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ] Huppel [ afbeelding ]
Ik heb daar dus echt geen verstand van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm mijn zoon zn mozilla en IE hebben het opgegeven.
Het enige dat het kind nu kan doen is msn
heeft ie opeens ook een "virus-scanner" erbij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat doet het niet dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
De mijne heeft er gelukkig geen problemen meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heet dan gewoon een verslaafde viezerik voor de meeste vrouwen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:12 schreef murp het volgende:
[..]
heeft ie opeens ook een "virus-scanner" erbij?
quote:
Toch niet de Windows Firewall hèquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Het probleem is al opgelost. Iets met firewall ofzo.
Maar dat gaat nog leuk worden dan tijdens de huwelijksnachtquote:
Nee sygate ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toch niet de Windows Firewall hè
Kan ook leuk zijn tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef murp het volgende:
[..]
dat heb ik gehad met een pc op mn werk
virus zit er nog steeds ergens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef justmattie het volgende:
Genieten van m'n rust. Vriendinlief heeft weekenddienstawwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag hier wel biertje komen doen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En hoe kom ik weer terug, mag dan niet rijden hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
awww
je mag hier wel biertje komen doen
Leg ik wel een opblaasbed in de tuin voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
En hoe kom ik weer terug, mag dan niet rijden he
Nee dat slaapt lekkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leg ik wel een opblaasbed in de tuin voor je![]()
Welk clubbie?
Ok ok dan mag je wel op de bankquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee dat slaapt lekker
SC Cambuur![]()
Ik wil nog wel eens hier op de bank een nachtje slapenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok ok dan mag je wel op de bank
En ja die ligt echt overdreven lekker
Hihi Het zijn altijd de mannen die op de bank eindigen hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens hier op de bank een nachtje slapen![]()
Omdat wij toch altijd respectvol blijvenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi Het zijn altijd de mannen die op de bank eindigen he
Yeah right.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat wij toch altijd respectvol blijven![]()
Nou als mijn vriendin onhebbelijk wordt tijdens ruzie, wordt ik nog kwader en dat weet ze ook welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah right.
Eerder omdat vrouwen tijdens een ruzie nog onhebbelijker zijn dan normaal en jullie dus maar vluchten naar de bank.
Logisch zou ik ook doen
Zij meestal nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
alsof een vrouw zich daar iets van aantrekt![]()
wordt ik![]()
Halloooooooo wat denk jij nou. Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
ohw jeej je gaat me toch niet vertellen dat zij de broek aan heeft thuis he
Goed zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Halloooooooo wat denk jij nou. Natuurlijk niet![]()
Als ik bv zeg we gaan rechts, en zij zegt links, gaan we rechts. Dat moge duidelijk zijn
Even een rondje mariokarten met mn zusje en dr vriendquote:
wat voor werk doe je dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |