ja ok dit vind ik nu dus 'the hard way' uit, want ik heb nu geld overgemaakt naar die paypal-account. En ik lees ook nu iets over dat ze je geld 180 dagen vast kunnen houden? of is dit alleen als je verdacht wordt van frauduleuze praktijken ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:14 schreef kabelhaspel het volgende:
Gewoon je Paypalrekening leeg laten.
eBayen + betalen
Wordt het object gelijk betaald
Geld 2 a 3 dagen later van je normale betaalrekening op de achtergrond via Paypal naar de begunstigde doorgesluisd.
Soort op krediet kopen maar dan na 3 dagne al afgeschreven. Gaat prima.
en voor een reactie hier hoef je niet eens de op te lezen, dat scheelt ook weer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:24 schreef Ugjerke het volgende:
Hoe kan je PayPal ingewikkeld vinden? Een reactie plaatsen op Fok! vereist zelfs meer handelingen dan via PayPal betalen. (Klikt te kopen voorwerp aan, selecteer betalen via paypal, wachtwoord invullen, klaar)
ja da's ook zoiets. Door hen ben ik wel ongeveer 40 cent rijker nu. Wat als ik hierna nooit meer paypal had gebruikt, dan had ik gewoon 40 cent rijker geweest. Nu zag ik net wel dat paypal al bij transactie nr.1 die poen terugverdient door niet eerlijk te zijn met de wisselkoersen (er zit 0.03 cent verschil in de EUR->GBP koers als ik het via officieel kanaal bekijk)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef Armageddon het volgende:
Geef je rekening nummer maar even en de twee bedragen die paypal heeft gestort. Dan regen ik het wel even voor je.
Het is een bedrijf. Dat wil doorgaans geld verdienen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja da's ook zoiets. Door hen ben ik wel ongeveer 40 cent rijker nu. Wat als ik hierna nooit meer paypal had gebruikt, dan had ik gewoon 40 cent rijker geweest. Nu zag ik net wel dat paypal al bij transactie nr.1 die poen terugverdient door niet eerlijk te zijn met de wisselkoersen (er zit 0.03 cent verschil in de EUR->GBP koers als ik het via officieel kanaal bekijk)
ze zijn juist wel eerlijk door te verkondigen dat ze 2.5% inhouden als fee.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja da's ook zoiets. Door hen ben ik wel ongeveer 40 cent rijker nu. Wat als ik hierna nooit meer paypal had gebruikt, dan had ik gewoon 40 cent rijker geweest. Nu zag ik net wel dat paypal al bij transactie nr.1 die poen terugverdient door niet eerlijk te zijn met de wisselkoersen (er zit 0.03 cent verschil in de EUR->GBP koers als ik het via officieel kanaal bekijk)
Als er al geld onderweg is wordt dat automatisch met elkaar verrekend mocht het kruisen. En anders kun je het later gewoon weer terugboeken naar je normale rekening.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja ok dit vind ik nu dus 'the hard way' uit, want ik heb nu geld overgemaakt naar die paypal-account. En ik lees ook nu iets over dat ze je geld 180 dagen vast kunnen houden? of is dit alleen als je verdacht wordt van frauduleuze praktijken ofzo.
Sorry, welk superingewikkelde onderdeel van PayPal werd in de OP besproken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Rijpie het volgende:
[..]
en voor een reactie hier hoef je niet eens de op te lezen, dat scheelt ook weer.
ja maar nu lees ik net (ja ik begin nu dus pas met lezen van al die voorwaardenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:36 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Als er al geld onderweg is wordt dat automatisch met elkaar verrekend mocht het kruisen. En anders kun je het later gewoon weer terugboeken naar je normale rekening.
Niet dat ik weet, mss bij erg kleine bedragen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:38 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ja maar nu lees ik net (ja ik begin nu dus pas met lezen van al die voorwaardenomdat ik dacht dat het allemaal niet simpeler kon, schijn bedriegt) dat ze daar kosten voor in rekening brengen, voor het opnemen vna geld?
Dit dus.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit dus.Kom op TS, het is schijtgemakkelijk,
lol?quote:want ik had het ook in het begin.
M'n profiel zegt Nijmegen. Nijmeeguuuhh!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hier ben ik al gestopt met lezen.
Kutrotterdammers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |