quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
De tering, wat een afzichtelijke tas. BRB, ik ga even mijn ogen met vishengelhaken bewerken.
En sinds wanneer is 'trix fashionable?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
, ik vind hem heel mooi,ik zou me net beatrix voelen met zo een tas
Dat de tas niet trendy is is mij ook duidelijk, maar ik hou van dit soort ''klassieke'' accessoires.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En sinds wanneer is 'trix fashionable?
Beatrix heeft trouwens helemaal geen laptoptas, die heeft gewoon een laptop dragende bediende.
Je kan je ook Beatrix voelen zonder die tas. Begin maar vast met zwaaien als een klapjosti. Voel je je al beter?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
, ik vind hem heel mooi,ik zou me net beatrix voelen met zo een tas
Tja, liefde maakt blindquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je je geluk uit een tas moet halen heb je best een kut leven.
Jij ziet er net zo uit als die rare tas dus niet op jou dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tijd om op iets anders verliefd te worden dan een tas zou ik zeggen..
Mijn mama zei precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:08 schreef Lamon het volgende:
325,- voor een laptoptas, ben je ziek in je hoofd!!!???
Een laptoptas, geen laptop, maar een laptoptas!!?
Ik werd al gek toen ze 30 fucking euro's vroegen voor een telefoonhoes. "Maar hij is wel van echt leer, meneer!"
Sodeflikker toch op, als hij mijn telefoon maar heel houdt...
Het was ook geen solicitatie. Ik heb niets met vrouwen die het nodig vinden tassen van 325,- euro te kopen..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij ziet er net zo uit als die rare tas dus niet op jou dan.
En dat vond je een slecht argument want....?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:10 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Mijn mama zei precies hetzelfde![]()
![]()
Hotlinking is disabled.quote:
Je kan ook gewoon je telefoon niet laten vallen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, kapotte mobieltjes omdat je ze steeds op de grond laat lazeren, da's fijn.
Oh Yeaahquote:
Ze heeft helaas wel gelijk ,daarom klaag ik nu ook hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
En dat vond je een slecht argument want....?
Het is een TAS, mens.
Stop je je plastic oorbellen ook in een 24 karaats gouden doosje ofzo?
Hihi, ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:17 schreef Waaghals het volgende:
heb je de telefoon ook mooi geholsterd zeker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussen-s_in_de_Nederlandse_spellingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
Die eerste lijkt wel zo'n dokters tas uit 1926.
Altijd grappig bij vrouwenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp je frustratie! Golla heeft leuke, en die zijn niet zo duurHeb je daar al gekeken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp je frustratie! Golla heeft leuke, en die zijn niet zo duurHeb je daar al gekeken?
Dan zou ik die van de Aldi nemenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]
¤1,50 en er kan naast je laptop lekker veel andere rommel in.
bestel die chickquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
, ja ik heb ze al gezien maar ik vind ze niet mooi. Waarschijnlijk bestel ik deze, bedankt voor je tip
![]()
[ afbeelding ]
..en de kans dat je laptop gejat wordt is ook kleiner, want niemand denkt dat iemand een laptop in een AH-tas propt. Slim.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]
¤1,50 en er kan naast je laptop lekker veel andere rommel in.
Dat lijkt zo goedkoop, een laptoptas van de aldi.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan zou ik die van de Aldi nemen![]()
Waarom bestaan die sugardaddy's eigenlijk nog, terwijl je het met een Big Mac en een Breezer ook af kan tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:36 schreef Waaghals het volgende:
probeer het hier eens
[ afbeelding ]
voor chicks die een tas van 320 euro willen, das wat meer dan een breezer hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom bestaan die sugardaddy's eigenlijk nog, terwijl je het met een Big Mac en een Breezer ook af kan tegenwoordig?
Lijkt me zo zonde van het geld..
Net als die Russische importbruidjes enzo...
Alsof het om hoe mooi of functioneel de tas is gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
ik vind die tweede tas nog mooier dan de eerste![]()
En vertel mij, hoe komt ze aan die tas??????????quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Geld maakt in dit geval ook niet gelukkig, die tas maakt jou gelukkig. En je maakt de modepolitie ook gelukkig. Door de crisis hadden ze al minder werk, jij helpt ze het hoofd boven water te houden.
Die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Netsplitter het volgende:
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld.
Door een ruilmiddel te gebruiken om aan het gewenste voorwerp, waar ze wèl gelukkig van wordt, aan te schaffen. Geld is een ruilmiddel, daarmee koop je dingen die je gelukkig maken. Van het ruilmiddel zelf word je niet gelukkig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En vertel mij, hoe komt ze aan die tas??????????
quote:
Idd geld MAAKT gelukkig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Door een ruilmiddel te gebruiken om aan het gewenste voorwerp, waar ze wèl gelukkig van wordt, aan te schaffen. Geld is een ruilmiddel, daarmee koop je dingen die je gelukkig maken. Van het ruilmiddel zelf word je niet gelukkig.
Okay, daar heb je wel een puntje. Ik zie het net anders, maar zo kan je het ook opvatten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |