quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Ensaf het volgende:
EnsafTopTip: Neem haar niet mee uit eten!
Dus door te ruiken besmeur je je shirt. Hoe ruik jij dan, met je hele gezicht of zo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef enchufa het volgende:
ik ruik er even aan.
Nu is mijn mooie shirtje besmeurt met ketchup vlekken
quote:
Dat is lekker als je trek hebt en eraan begint, maar als je ook maar een beetje vol raakt is 't niet meer te etenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef enchufa het volgende:
Gebakken aardappeltje met salade en flink veel ketchup!![]()
quote:
Lone Wolf crying to the Moon shirt!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Ts bedoelt zijn favoriete drakenshirt
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Ts bedoelt zijn favoriete drakenshirt
Het is op!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is lekker als je trek hebt en eraan begint, maar als je ook maar een beetje vol raakt is 't niet meer te eten.
Met dat shirt had je niet eens hoeven eten maar had je der meteen kunnen volstoppen met mannenpapquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:36 schreef enchufa het volgende:
[..]
Lone Wolf crying to the Moon shirt!
Klopt, dat soort shirts zijn echt sexy.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Met dat shirt had je niet eens hoeven eten maar had je der meteen kunnen volstoppen met mannenpap![]()
![]()
![]()
Je weet tog! En ik heb een tuintje in mijn hart voor haarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij doet het alleen met maagden, jeweet. En hij is neger.
en over z'n shirtsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
En als jij bij je 2e shirt al veel minder kans op knallen hebt zegt genoeg over jou.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
En als jij bij je 2e shirt al veel minder kans op knallen hebt zegt genoeg over jou.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Haal mijn jeugdfoto eens weg, ff serieus
Is zijn blaaskanker dan al over ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef r2dGeert het volgende:
Ga je nou alweer met je collega naar de bioscoop?
Eergisteren ook al. Weet je zeker dat je niet gewoon met je film-discussie clubje op pad gaat?
quote:
De ene was de pre-bios klacht en de andere de na-bios klacht... mijn collega is het meisje!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:54 schreef r2dGeert het volgende:
Ga je nou alweer met je collega naar de bioscoop?
Eergisteren ook al. Weet je zeker dat je niet gewoon met je film-discussie clubje op pad gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |