abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71826695

Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.

Iedereen kent ze wel, elke friettent / zwembad en andere gelegenheid waar veel kinderen komen heeft er
wel één staan, vaak met van die keiharde kauwgomballen waar je je tanden op breekt en soms met
plastic eitjes waar je dan een muntje in gooit en maar moet afwachten wat eruit komt. Mama, ik wil [i]die
.

Nu kun je er één in de kinderkamer of speelkamer zetten en vullen met wat je maar wilt ! Er zitten nog een heleboel "speeltjes" in ( ringetjes, hangertjes voor aan een kettinkje, minikoekepannetjes met gebakken eitjes ( geen idee wat je daar als kind mee wilt maar goed ) , poppetjes en tolletjes en nog veel meer. Ik doe er ook 18 muntjes bij zodat je net zo lang kunt draaien tot je favoriete speeltje eruit komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele ding is loeizwaar dus opsturen lijkt me geen goed plan, ik wil het eventueel wel komen brengen als je in de buurt woont. Ophalen is ook mogelijk ( zowel in Amsterdam als in Brabant ).
Vraagprijs .... uhm... geen idee, 20 euro lijkt me een goed bedrag. Het is voor het goede doel hé, alles voor de diertjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Angelcakes op 12-08-2009 19:31:39 ]
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 augustus 2009 @ 19:35:39 #2
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_71827252
Waar in Brabant op te halen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 19:37:09 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71827305
Even meekijkt met manlief
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71827381
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef qltel het volgende:
Waar in Brabant op te halen?
Net onder Uden .. Maar als je op de route van Uden naar Amsterdam woont kan ik hem ook een keer komen brengen
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_71827403
lamaar ik zie net dat je in Duitsland woont
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 augustus 2009 @ 19:43:47 #6
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_71827517
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:39 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Net onder Uden .. Maar als je op de route van Uden naar Amsterdam woont kan ik hem ook een keer komen brengen
Okee, rij-afstand valt nog mee.. 20 euro geboden! OP wat voor munten werkt hij trouwens?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 19:44:34 #7
13151 crew  Rewimo
pi_71827538
Zoonlief staat hier al te springen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71827802
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef qltel het volgende:

[..]

Okee, rij-afstand valt nog mee.. 20 euro geboden! OP wat voor munten werkt hij trouwens?
Ok, genoteerd.
Munten zitten erbij en zijn er heel makkelijk uit te verwijderen dus oneindig plezier in het vooruitzicht
Zijn van die amusementsmuntjes te vergelijken met wat je op de kermis in de schuif/bulldozerspellen gooit. Euro's enzo passen er niet in, die zijn te dik.
pi_71827842
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:44 schreef Rewimo het volgende:
Zoonlief staat hier al te springen [ afbeelding ]
hey Rewimo !
Ik was al blij dat ik een zwarte zag, zit er toch weer een groene achter
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 augustus 2009 @ 19:56:29 #10
13151 crew  Rewimo
pi_71827882
Nee hoor, hij heeft hem zelf gevonden

En hij vraagt net pas of hij dan ook zo'n groen tagje krijgt
pi_71828253
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:56 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, hij heeft hem zelf gevonden

En hij vraagt net pas of hij dan ook zo'n groen tagje krijgt

Als er vrijdag niemand hoger geboden heeft, rond 15.00 uur, is hij voor jullie wat mij
betreft. Ik ga daarna wel gelijk op vakantie ( een weekje op de camping ... juj, lekker
weer ook ) maar daarna kan hij opgehaald worden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 augustus 2009 @ 20:12:21 #12
163650 Greys
pi_71828332
Even volgen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:18:49 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71830540
Wat een leuk item zeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_71830590
-edit- stomme vraag staat er gewoon

iig intresse

is er trouwens wat te doen in dat dorp waar je woont ik zal er een dagje uit van moeten maken

[ Bericht 50% gewijzigd door MaceNL op 12-08-2009 21:35:34 ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:51:49 #15
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71831906
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71832198
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef MaceNL het volgende:
-edit- stomme vraag staat er gewoon

iig intresse

is er trouwens wat te doen in dat dorp waar je woont ik zal er een dagje uit van moeten maken
dan moet je 30 augustus komen, dan komen de Venga Boys op het plein optreden
Oh OH OOOH en Marianne Weber en nog veel meer van dat soort kwaliteitsartiesten...
Je kunt ook naar Bavaria Open Air gaan op zaterdag de 29e, daar woon ik ook vlakbij en daar komen wel de
goede bekende artiesten oa Milow, Guus Meeuwis en Ilse de Lange. Ik weet niet waar je woont
maar ook niet in de buurt van Amsterdam ofzo ?
pi_71832303
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Wat een leuk item zeg
Met pijn in mijn hart doe ik hem weg ...
Ik hoop wel dat iedereen begrijpt dat je het voor de inhoud van dit moment niet hoeft te
doen he, zijn allemaal van die suffe plastic dingetjes. Het idee is dat je er kauwgomballen of weet ik het
in kunt doen ( kunnen wel verrekes veel ballen in btw ) of misschien heeft iemand anders een beter idee.
pi_71832430
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:58 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

dan moet je 30 augustus komen, dan komen de Venga Boys op het plein optreden
Oh OH OOOH en Marianne Weber en nog veel meer van dat soort kwaliteitsartiesten...
Je kunt ook naar Bavaria Open Air gaan op zaterdag de 29e, daar woon ik ook vlakbij en daar komen wel de
goede bekende artiesten oa Milow, Guus Meeuwis en Ilse de Lange. Ik weet niet waar je woont
maar ook niet in de buurt van Amsterdam ofzo ?
woon zelf aan de andere kant van nederland .. deep in the south. ik zal eens even kijken heb toch tot vrijdag de tijd

maareh venga boyz of marianne trekt me niet echt zo.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 augustus 2009 @ 22:25:17 #19
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_71833152
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Met pijn in mijn hart doe ik hem weg ...
Ik hoop wel dat iedereen begrijpt dat je het voor de inhoud van dit moment niet hoeft te
doen he, zijn allemaal van die suffe plastic dingetjes. Het idee is dat je er kauwgomballen of weet ik het
in kunt doen ( kunnen wel verrekes veel ballen in btw ) of misschien heeft iemand anders een beter idee.
De inhoud maakt me niet zoveel uit. Maar die apparaten zijn gewoon grappig en past denk ik goed bij de ruimte die ik op het moment aan het maken ben in ons huis, waar o.a. een stel flipper- en gokkasten en m'n geluidsinstallatie, muziek en nog wat dingen komen. En als ik 'm krijg zullen er inderdaad wel kauwgomballen ofzo inkomen.
pi_71833187
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef MaceNL het volgende:

[..]

woon zelf aan de andere kant van nederland .. deep in the south. ik zal eens even kijken heb toch tot vrijdag de tijd

maareh venga boyz of marianne trekt me niet echt zo.
joh !
en denk er nog maar even over na, als je er vannacht bv. over gaat dromen zou ik morgen vlug een
hoger bod doen !
pi_71833578
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef qltel het volgende:

[..]

De inhoud maakt me niet zoveel uit. Maar die apparaten zijn gewoon grappig en past denk ik goed bij de ruimte die ik op het moment aan het maken ben in ons huis, waar o.a. een stel flipper- en gokkasten en m'n geluidsinstallatie, muziek en nog wat dingen komen. En als ik 'm krijg zullen er inderdaad wel kauwgomballen ofzo inkomen.
daar past het wel tussen ja, beetje tussen de nostalgische flipper- en gokkasten.
Ik heb ook nog een originele coca cola koelkast ( zo'n open "bak" ) in de aanbieding. Staan vaak bij supermarkten bij de kassa. Die zou daar ook mooi passen !
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 augustus 2009 @ 22:37:17 #22
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_71833659
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:35 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

daar past het wel tussen ja, beetje tussen de nostalgische flipper- en gokkasten.
Ik heb ook nog een originele coca cola koelkast ( zo'n open "bak" ) in de aanbieding. Staan vaak bij supermarkten bij de kassa. Die zou daar ook mooi passen !
Zeker. Kun je me daar eens wat meer over vertellen? Misschien via PM om dit topic niet te veel te vervuilen?
pi_71834297
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:37 schreef qltel het volgende:

[..]

Zeker. Kun je me daar eens wat meer over vertellen? Misschien via PM om dit topic niet te veel te vervuilen?
you have pm
je begrijpt wel dat die koelkast niet voor de diertjes is he
pi_71861904
Kickje.. kunt nog tot vrijdagmiddag 15.00 uur bieden, hoogste bod op dit moment is 20.00 euro
Is eventueel ook nog mogelijkheid tot opsturen, ding net op de weegschaal gehad en weegt maar 2,5 kilo dus voor 6.75 euro wordt hij thuisbezorgd
pi_71870637
helaas het vrouwtje ziet de nut er niet zo van in voor de kleine. ik had het wel grappig gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')