echt wanneer stopt men die gast een staaf dynamiet in zn reetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:54 schreef EchnaDarr het volgende:
Uhm, que?
Hoe heet een microfoon die je moet opspelden?
Welke microfoon kan ik het beste kopen?
dat is mijn afdeling. Ik zal dit morgen gelijk oppakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:28 schreef blomst het volgende:
Waar kan ik mijn gewonnen prijs opeisen??? of ben ik te ongeduldig???
Die is er alleen als ie iemand voor kutuser uit kan maken, verwacht hem ieder moment nu.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:36 schreef EchnaDarr het volgende:
Overigens hoeft het niet per se een modje te zijn, mag ook een admin zijn (NJ?)
Voor users is dat ook vooral een "volg" topic. Daarom zijn TVP's daar nu eenmaal te verwachten. Vanuit mij was dit even noodzaak omdat er nu even niets nuttigers te melden vielquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:11 schreef Ynske het volgende:
t lijkt me niet zo slim om als Mod zijnde te tvp-en in het FOK!fotografen united. Deel # 6
dr valt toch wel een nuttige bijdrage te leveren ipv dat, t lijkt nu wel een vrijbrief om de eerste pagina zo vol mogelijk te krijgen met tvp's
Pardon?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:08 schreef EchnaDarr het volgende:
YaY!
Gooi maar een slotje : review je eigen aperatuur topic
En misschien dat iemand de TS kan uitleggen hoe je wel topics opent?
Dat meerdere topics zo'n "bagger gevolg" hebben hoeft (en heeft in deze) totaal geen relatie met dit topic. Omdat de eerste, en meest kinderachtige, posts bijv. niet van vaste FOT-users waren. Deze TS niet dezelfde was als de vorige topics. Etc.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Okay, die laatste opmerking van me was niet nodig, excuses daarvoor. Maar er worden de laatste tijd wel wat meer topics geopend die een dergelijk gevolg hebben. Dat zat me ook even dwars.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Problemen met NJ hebben niet zo veel met FOTFB te maken, en als je nog door wil gaan op dingen uit het vorige topic, dan PM je 'm maar ofzo.
Bookmark knopje ????quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor users is dat ook vooral een "volg" topic. Daarom zijn TVP's daar nu eenmaal te verwachten. Vanuit mij was dit even noodzaak omdat er nu even niets nuttigers te melden viel
Mij aanvallen terwijl je van de hoed noch de rand weet is, naar mijn mening, absoluut niet netjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Ik vind wel dat onze eigen PR / Moderator weer eens zwaar verzaakt in zijn functie..![]()
In bijna alle subfora kom ik topics tegen met de titel FOK! 10 jaar! 5 september grote meeting Utrecht ...
Maar In het subfora waar de PR zelf Mod is, is het topic weer eens ver te zoeken.
Xila doe eens beter je best....
misschien handig dan om niet alles alleen achter de schermen te bespreken, maar ook af en toe informatie naar de users door te spelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mij aanvallen terwijl je van de hoed noch de rand weet is, naar mijn mening, absoluut niet netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |