Ik fok mobiel nu. Teveel werk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:58 schreef 1517 het volgende:
Nu zonder Ladidadidu!
linkje naar deel 1 is wel gewenst
Zolang je er anderen niet mee lastig valt, vind ik het op zich primaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:01 schreef kikoooooo het volgende:
Legaal, illegaal, boeiend ook eigenlijk. Ik blijf echt mijn tweemaandelijkse xtc en cokeavondjes wel houden.
Mijn vriendin, als ik op dinsdag in mijn dip zitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zolang je er anderen niet mee lastig valt, vind ik het op zich prima
Niet nu,.. ben stoned..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:58 schreef 1517 het volgende:
Nu zonder Ladidadidu!
linkje naar deel 1 is wel gewenst
Eerst jointje.. dan de restquote:
Iedereen is te stoned om een nieuwe te openen, behalve jij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:56 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom opent niemand deel twee?
Ik vind dat ik mijzelf normaal gedraag.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee hoor, als je je gewoon normaal gedraagt is er niks aan de hand
Volgens de vrouwenlogica van Ladidadida niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik mijzelf normaal gedraag.
Waarschijnlijk kan mijn drugshoofd het niet meer helder inschatten. Gelukkig heb ik dat niet door en hoeft er er dure dokter aan te pas te komenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Volgens de vrouwenlogica van Ladidadida niet.
Cocaïne is in wezen ook een natuurproduct, want dat wordt gemaakt van de cocaplant.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat is er mis met een natuurproduct als wiet? Een plant notabene!
Ook daarbij ligt het er maar aan hoe je het gebruikt. Ik heb genoeg mensen gezien die geen reet meer deden omdat ze dag en nacht een stickie in hun kop hadden. Daarbij is de NL wiet niet echt een natuurproduct meer, maar een opgefokte plant die zoveel mogelijk THC moet opleveren. Sommige wiet is best heftig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat is er mis met een natuurproduct als wiet? Een plant notabene!
Ja, dat was het punt ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Cocaïne is in wezen ook een natuurproduct, want dat wordt gemaakt van de cocaplant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |