Oe lekker!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:46 schreef Houzer het volgende:
Hoi b-d.
Mja ik heb over 14 minuten weekend.
Ja toch?quote:
Daar trekken ze zich toch niets van aan joh.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja toch?
Ondanks die hordes blauwe gasten?
Nee dacht ik ook. Maar op tv zeiden toevallig net (voor je berichtje) dat het zo gemoedelijk verloopt in de hoofdstadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar trekken ze zich toch niets van aan joh.
Ja dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:48 schreef Joene het volgende:
Waarom ben je dr niet A daar dus he bij die rellen.
Gaat ik ook doen J. Gaat ik doen. Jij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef Joene het volgende:
Achja nu ken je mooi voebal kijken op tv
Garpje A !!!!!quote:
Ik ben niet pissed op je. Wat is er met H. dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef Joene het volgende:
Begin jij nou ook al !
H is ook al pissed off op me
*aait over je bolletje*quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef Joene het volgende:
Begin jij nou ook al !
H is ook al pissed off op me
Oh niet veel bijzonders ansich , een verschil van mening kennelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben niet pissed op je. Wat is er met H. dan?
Nou die Kut die ken ik wel vergeten dus.quote:
Kind of Kloteopmerking vind zij en ik vind van nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
*aait over je bolletje*
Hejje daan dan?
3 jaar pikstraf denk ik J.quote:
Moet kunnen ouwe. Altijd met elkaar eens zijn is ook zo saai.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh niet veel bijzonders ansich , een verschil van mening kennelijk![]()
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Kind of Kloteopmerking vind zij en ik vind van niet
Beetje agressie botvieren is de bom.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef Jarno het volgende:
Daarom. Gooi ff een bord kapot ofzo dan heb je het gehad en ken je nog net een koekje bij de koffie nemen.
Whehehehe, nemen!
Ow die H! Ik dacht dat je het over Houzer had.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:33 schreef Joene het volgende:
Whehehehe ze is ff lekker naar dr vriendin samen sporten als ze terugkomt zla het wel over zijn ofzo
Ik heb er echt 4 keer over gedaan voordat ik zag wat er stond.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:33 schreef Jarno het volgende:
geilelesbosexonderdedouche?!
Was het maar waar J. Dan was ik ook ff mee sporten ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:33 schreef Jarno het volgende:
Samen sporten?! Is dat synoniem voor geilelesbosexonderdedouche?!
Jaja!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:35 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik heb er echt 4 keer over gedaan voordat ik zag wat er stond.
Does feauteau!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:35 schreef Jarno het volgende:
Anna roeleert de pan uit en wordt volgende week 3!!
!
!
Dan moet ik naar boven en ik hang net half comateus op de bank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |