quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:25 schreef devuser_250 het volgende:
Als tieners huilt een meisje nog maar 2 uur en 13 minuten per week.
Ga je die hele site hier quoten?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:25 schreef devuser_250 het volgende:
Over hun hele leven bekeken, huilen vrouwen gemiddeld zo'n 12.000 uur of 16 maanden aan één stuk. De redenen veranderen wel met het ouder worden, zo bleek uit ene bevraging van 3.000 vrouwen via de website www.TheBabyWebsite.com.
[ afbeelding ]
Baby's huilen het meest
In het eerste levensjaar (als baby) gaat drie uur per dag op aan huilen, vooral als ze een nieuwe luier nodig hebben, zich vervelen of honger hebben.
Tussen de eerste en de derde verjaardag is dat 2 uur en vijf minuten per dag en wordt er vooral gehuild door pijn, vermoeidheid en hun zin niet krijgen.
Vanaf het 4de tot het 12de levensjaar zijn de redenen om te huilen: gestraft worden, zich pijn doen, ziek of moe zijn en ruzie hebben met een vriendje.
Wekelijks 2 uur
Als tieners huilt een meisje nog maar 2 uur en 13 minuten per week. Hormonen, ruzies met vrienden en ouders en afgewezen worden liggen hierbij aan de basis. Eens de 20 gepasseerd, huilen vrouwen voornamelijk bij films, relatieproblemen, vermoeidheid, de dood van een geliefde en een zwangerschap. In die levensfase wordt evenveel geweend als in de tienerfase (2 uur en 14 minuten).
"Niemand is verbaasd dat een baby weent, of door de redenen dat een baby weent. Maar als volwassene wenen we niet om heel andere redenen: vermoeidheid blijft terugkomen, en pijn blijft een grote trigger, al wordt emotionele pijn belangrijker dan fysieke pijn", zegt de woordvoerster van de website. (edp)
Bron
Yep, wat weer aangeeft dat forum posters meer huilen dan de gemiddelde vrouw, en collectiefquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Yep, wat weer aangeeft dat forum posters meer huilen dan de gemiddelde vrouw, en collectief
Het lijkt me sterk dat ze dat aan één stuk doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:25 schreef devuser_250 het volgende:
Over hun hele leven bekeken, huilen vrouwen gemiddeld zo'n 12.000 uur of 16 maanden aan één stuk.
Of tranen tijdens het uienschillen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:37 schreef elcastel het volgende:
Wat veel, of tellen tranen van tegenwind en krokodillentranen ook ofzo ?
Ik geloof er dan ook niets van, ik ken geen enkele volwassen vrouw die dat doet. Van pubers kan ik me het nog voorstellen want die hebben het zwaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik veel huil. Een zielig boek betekent al tranen, een zielige film ook, en soms huil ik tijdens het journaal. Maar twee uur per week!?!?!?!!?!?!?!? Dat haalde ik zelfs niet tijdens de zwartste periodes in mijn leven. En die waren toch echt inktzwart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |