Ja, dat is zo mogelijk nog erger. Is een trend onder de culturelen, heb ook al donder en aura voorbij zien komenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:43 schreef Fendy het volgende:
Er is ook niets mis met die namen, ik heb er alleen helemaal niets mee. Overigens las ik op een ander forum van een stel dat kind 1Storm en kind 2 Wolf genoemd hebben.

Nou, ik denk dat ik er wel redelijk dicht bij zit. Anders had je het hier wel neergezet welke universitaire studie je hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:00 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het interesseert me minder dan niets wat jij wel of niet vroeg, mijn punt is duidelijk en voldoende beargumenteerd. Wat voor studies ik gedaan heb is irrelevant.
Als jij je eigen conclusie daaraan wil verbinden moet je dat lekker doen, maar je zit er behoorlijk naast.

quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik er wel redelijk dicht bij zit. Anders had je het hier wel neergezet welke universitaire studie je hebt gevolgd.

Nee sorry, ik laat me omscholen tot een geheel andere functie in een geheel andere bedrijfstak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:30 schreef Fendy het volgende:
[..]
En jijzelf? Nog steeds banketbakker?

Omscholen is helemaal niet nodig joh, als je ergens lang genoeg werkt word je vanzelf senior manager toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee sorry, ik laat me omscholen tot een geheel andere functie in een geheel andere bedrijfstak.

Met een diploma in die sector waar je wilt werken wel ja. En daar ben ik nu mee bezig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Omscholen is helemaal niet nodig joh, als je ergens lang genoeg werkt word je vanzelf senior manager toch?

Grapje toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is zo mogelijk nog erger. Is een trend onder de culturelen, heb ook al donder en aura voorbij zien komen

Was het maar waar. Aura heb ik een geboortekaartje van gehad. Donder is volgens mij een zoon van Bart Chabot.quote:

quote:

Maar hoe kom je op zo'n naam dan? Het zou niet bij me opkomen. Zo lelijk is het niet maar ik vind het gewoon wel wat raar, al die postmoderne namen. Sjoerd is toch ook leuk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Fendy het volgende:
Leuk topic
Mijn zoontje heet Jayden, toen hij geboren werd was het nog helemaal niet zo'n populaire naam, kwam destijds ook nog niet in de babynamen top 20 voor. Uiteraard zullen mijn partner en ik wel uitzondering op (jullie) regel zijn. We zijn beiden hoog opgeleid en redelijk welgesteld.

Inderdaad. Mohammed, of een verbastering van die naam, dat had ik wel verwacht, maar Jayden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Nooit gehoord van een Jayden totdat ik het in de krant las.

Sjoerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar hoe kom je op zo'n naam dan? Het zou niet bij me opkomen. Zo lelijk is het niet maar ik vind het gewoon wel wat raar, al die postmoderne namen. Sjoerd is toch ook leuk?

Wij hoorden de naam eens ergens voorbijkomen en vonden het onmiddelijk een toffe naam.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar hoe kom je op zo'n naam dan? Het zou niet bij me opkomen. Zo lelijk is het niet maar ik vind het gewoon wel wat raar, al die postmoderne namen.

Ik vind Sjoerd een walgelijke naam, maar smaken verschillen dus duidelijk, zonder onbegrip voor een ander te hebben, ik zou mijn kind ook niet snel Friso noemen (dat is toch jouw voornaam?)quote:Sjoerd is toch ook leuk?

Die ken ik welquote:

Het is mijn achternaam.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:18 schreef Fendy het volgende:
Ik vind Sjoerd een walgelijke naam, maar smaken verschillen dus duidelijk, zonder onbegrip voor een ander te hebben, ik zou mijn kind ook niet snel Friso noemen (dat is toch jouw voornaam?)

Ah ok, nou Jaap, dan wil ik je bij deze feliciteren met een supertrendy voornaam. Eén lettergreep en redelijk hollands klinkend is helemaal de mode volgens mijquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |