dat zal het plan toch wel zijn? Net of Geer en Goor de spotlights kunnen delen, met zichzelf al nauwelijks, met Rene een beetje maar dan nog iemand erbij?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Als ze nu Van der Boom er nog even uit schuppen is alles weer bij het oude!
*stil*
*mooi*
*hilarisch*
Het plan is écht met zijn vieren verder!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zal het plan toch wel zijn? Net of Geer en Goor de spotlights kunnen delen, met zichzelf al nauwelijks, met Rene een beetje maar dan nog iemand erbij?
Ze houden ze voor het overgrote gedeelte gewoon uit elkaar tot aan de repetities voor de concerten denk ik. Verder hoeven ze amper tot niet iets samen te doenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar de hamvraag is; houden ze het ook nog maanden met elkaar vol, of is het bedrag zo hoog dat ze nu krijgen, dat ze elke oorlog wel door komen?
Het lijkt wel een rangorde-kwestiequote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze houden ze voor het overgrote gedeelte gewoon uit elkaar
Ik denk dat je de spijker op de kop slaatquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een rangorde-kwestie![]()
quote:
Show je Kerstboom en andere decoratie!quote:Op zondag 6 december 2009 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek ook de link nog met dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |