quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
De jankerd krijgt 4 september een nieuw programma..(Glamour, Glitter met Gordon) dat zij Patty Brard in Shownieuws. 4 september is dat te zien op RTL 4!
Truus!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
De jankerd krijgt 4 september een nieuw programma..(Glamour, Glitter met Gordon) dat zij Patty Brard in Shownieuws. 4 september is dat te zien op RTL 4!
Dat deed ie ja.,..en gelijk heeft iequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Truus!! Wat noem jij Goor een jankerd?!?
!!
Bob dat weet jij ook best dat ie een jankerd isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Truus!! Wat noem jij Goor een jankerd?!?
!!
Gordon is tofquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob dat weet jij ook best dat ie een jankerd is
Je hebt gelijk! Zo'n fijnbesnaard mens mag niet zo onheus bejegend worden, zeker niet als je je bedenkt dat hij altijd de eerste is om de andere kant van de zaak te zien, het voor mensen op te nemen. Hij is een boedhist in hart en nieren, blijkt. 'Snuif' nog maar eens wat op van zijn gevoelige poezie:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Gordon is tof. En Gordon vindt het vervelend dat iedereen hem maar zo negatief benadert
!
Ik vind het sneu voor hem..
Gordon!
Nee,dat is Kwalbert Verlindequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Hij zit nu bij Eén Vandaag. Echt de meest vreselijke 'bekende Nederlander'. Brrr.
I k spring ff met je meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Gordon is tof. En Gordon vindt het vervelend dat iedereen hem maar zo negatief benadert
!
Gordon!
Dat doet Gordon ook over andere hé..afzeikenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
!
Gordon!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
I k spring ff met je meeGordon
![]()
Ik vind het zo Nederlands om te vergeten hoeveel plezier veel mensen hebben beleeft aan een artiest,in welke vorm dan ook.Maar als het even niet lekker gaat wordt diezelfde persoon de grond in geboord.In sommige landen koesteren mensen hun"ex" artiesten/acteurs etc.En wieweet wordt het nieuwe programma best leuk ala Gert Jan Droge.Ik heb geen trema
Hij stond toch laatst op zijn vakantie in Ibiza eieren te bakken voor degenen die na het stappen honger hadden? Ik geloof wel dat ie zo kan zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Gordon wel lief, ik heb zo'n idee dat ie stiekem heel zorgzaam is en toastjes voor je smeert als je bij hem op de bank zit en zulks.
Zuur en zo enorm hypocriet. Peter R. moest er ook om meesmuilen. En Gordon maar denken dat dat was omdat ie zo fel uit de hoek kwam. Nee gast, de hypocrisie is te lach- en deerniswekkend voor woorden.quote:
toastje kaviaar met rattengif zeker ???quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Gordon wel lief, ik heb zo'n idee dat ie stiekem heel zorgzaam is en toastjes voor je smeert als je bij hem op de bank zit en zulks.
Frank Goovers was destijds zéér te spreken over de Masai.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is zeker niet talentloos. hij moet gewoon ff lekker op vakantie en zich laten uitwonen door een stam ghanezen. is ie zo weer de oude goor.
Ik ben ook niet talentloos. Maar ik vrees dat het allemaal geen al te grote naam mag hebben. Lijkt me geheel op één lijn met Gordon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gezien zijn staat van dienst, die jou en mij niet kunnen bekoren, blijf ik er bij dat ie niet talentloos is.
Het is ook niet voor niets dat zijn (vrouwelijke!) ex nog steeds zijn beste vriendin is natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |