9 septemberquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:22 schreef Szura het volgende:
Maar toch zijn er dan van die idioten die 9 november of 9 september zeggen![]()
Omdat ze in de war zijn met de Amerikaanse manier van data noteren![]()
Wat was er dan en wanneer was dat dan/?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef L.no het volgende:
Best wel heel erg triest als ze dat nog steeds niet weten.
Ook waar ja. En zelfs aan de mexicaanse griep zijn bijna meer mensen overledenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Waar maak kje je druk omHet is bijna 8 jaar geleden
Do3 n0rMaAl Is W3l v3t beL@ngRiJk ZeT uhn X-jE iN je MsN uIt R3SpeCt!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Ploertendoder het volgende:
Waar maak kje je druk omHet is bijna 8 jaar geleden
Daaromquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ook waar ja. En zelfs aan de mexicaanse griep zijn bijna meer mensen overleden
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Do3 n0rMaAl Is W3l v3t beL@ngRiJk ZeT uhn X-jE iN je MsN uIt R3SpeCt!
quote:
quote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alan Garner: It's not illegal, it's frowned upon, like... masturbating on an airplane.
Phil Wenneck: I'm pretty sure that's illegal too.
Alan Garner: Yeah, maybe after 9/11, where everybody got so sensitive. Thanks a lot, Bin Laden!
In ieder geval waren er mensen die vooraf wisten wat er ging gebeuren, dat is zeker. Oa. verzekering voor het WTC, de lading goud in de kelder die is verdwenen en de plotselinge aandelenverschuivingen etc.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:35 schreef J.Herrer het volgende:
Hoe dan ook, 9/11 was gewoon een complot
Bron, of maak jezelf niet zo belachelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:59 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
In ieder geval waren er mensen die vooraf wisten wat er ging gebeuren, dat is zeker. Oa. verzekering voor het WTC, de lading goud in de kelder die is verdwenen en de plotselinge aandelenverschuivingen etc.
zoek het zelf maar lekker uit.. vaak genoeg in het nieuws/internet geweestquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef NvM het volgende:
[..]
Bron, of maak jezelf niet zo belachelijk.
hmm hmmmmmquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Rosbief het volgende:
De 993 blijft favoriet bij mij![]()
[ afbeelding ]
He jammer, ik wilde je net pakken op je 'algemene kennis' relaas. Ik ben me bewust van alle hersenloze complottheorieën die er de ronde doen, maar informatie vooraf, en dat er geen enkele persoon is die ingegrepen heeft? Dat lijkt me bijna nog absurder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
zoek het zelf maar lekker uit.. vaak genoeg in het nieuws/internet geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |