Tof. Dit is een van de spaarzame momenten dat men de kwetsbare mij ziet. Koestert deze momenten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
Ik vind je goed bezig, jongeman. Een puik topic. Boks.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef steeg het volgende:
Dit geloof je toch niet, sympathie, medeleven en complimenten in klaagbaak. Ik dacht even in r&p verzeild te zijn maar ik ben gewoon in het afvalputje van fok! en dan dit! de wonderen zijn de wereld- etc.
TVP, Nou eens kijken hoe je dit dinsdag gaat verprutsen, je beseft toch dat ze al weet wat je wilt en toch komt ze, je kan dus eigenlijk niet missen... Lees voor extra cojones alle mislukte pogingen van fokkers in R&P er anders even op na, dan weet je hoe het niet moet.
Heb je al condooms gekocht, man waar is de popcorn!!? ik ben net zo enthousiast en zenuwachtig als de TS. Nog 36 uur!
Hoofddorpquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef Japsnars het volgende:
Going strong TS, zet hem op dinsdag![]()
Woon je toevallig in omgeving Haarlem?
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef steeg het volgende:
Dit geloof je toch niet, sympathie, medeleven en complimenten in klaagbaak. Ik dacht even in r&p verzeild te zijn maar ik ben gewoon in het afvalputje van fok! en dan dit! de wonderen zijn de wereld- etc.
TVP, Nou eens kijken hoe je dit dinsdag gaat verprutsen, je beseft toch dat ze al weet wat je wilt en toch komt ze, je kan dus eigenlijk niet missen... Lees voor extra cojones alle mislukte pogingen van fokkers in R&P er anders even op na, dan weet je hoe het niet moet.
Heb je al condooms gekocht, man waar is de popcorn!!? ik ben net zo enthousiast en zenuwachtig als de TS. Nog 36 uur!
Internet is dan ook best een makkelijke plek om het allemaal te vertellenquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:14 schreef Prosac het volgende:
Verdomme, ik kan zo ongeveer de post van Steeg gaan quoten. Het kan dus toch in KLB. *pinkt traantje weg*
Ik geef TS een boks, want hij legt zijn hele ziel en zaligheid hier neer en lijkt nog het dametje van zijn dromen te gaan scoren ook.
Eigenlijk is ze al binnen, alleen die zoen nog even timen.
toi toi toi josbrinkduimendraai
Omdat ik altijd aan haarlem moet denken als ik 'tap' leesquote:
Ah, de tapuitquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik altijd aan haarlem moet denken als ik 'tap' lees'
Ah okequote:Op maandag 17 augustus 2009 14:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, de tapuitIn geen jaren meer geweest (sinds ik van de middelbare - Hageveld, Heemstede - ben gegaan).
Maar nee, voor mij is de tap een synoniem voor de kroeg
hahah, ik dacht ook al aan Haarlem aangezien wij daar een kicke bedrijfsfeest hadden. Iedereen lamquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik altijd aan haarlem moet denken als ik 'tap' lees'
Ben er geboren en we hebben nog steeds een huis daar waar ik soms met vrienden kom. Maar ik ben al op mijn 1e uit Haarlem verhuisd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
hahah, ik dacht ook al aan Haarlem aangezien wij daar een kicke bedrijfsfeest hadden. Iedereen lam
Woon jij ook in omgeving Haarlem dan?
vaagquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben er geboren en we hebben nog steeds een huis daar waar ik soms met vrienden kom. Maar ik ben al op mijn 1e uit Haarlem verhuisd.
Goed hequote:
Vraag haar gewoon of ze zich een beetje op de achtergrond kan houden omdat je het zelf wel in de hand hebtquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:01 schreef Trannellius het volgende:
Jongens, jullie verbaggeren mijn topic
Wat overigens wel irritant is, is dat die gezamenlijke vriendin van ons er nu in betrokken is geraakt. Ze lijkt althans te denken dat ze ons moet koppelen oid, waar ik dus geen behoefte aan heb
Vandaag al 2x gedaan. Maar ze blijft zeggen dat ze ons bij elkaar vind passen en vragen over wat ik morgen van plan ben. Nogal irritantquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon of ze zich een beetje op de achtergrond kan houden omdat je het zelf wel in de hand hebt
We zitten niet meer in groep 8quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:01 schreef Trannellius het volgende:
Jongens, jullie verbaggeren mijn topic
Wat overigens wel irritant is, is dat die gezamenlijke vriendin van ons er nu in betrokken is geraakt. Ze lijkt althans te denken dat ze ons moet koppelen oid, waar ik dus geen behoefte aan heb
Ik krijg net een smsje met tips over wat ik kan koken morgen (alsof ik dat niet zelf kan bedenkenquote:
Gelukkig kun je het kwijt bij je FOK! vriendjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik krijg net een smsje met tips over wat ik kan koken morgen (alsof ik dat niet zelf kan bedenken), wat haar favoriete muziek is (wil ik zelf zien uit te vinden) en nogmaals dat ze ons zo goed bij elkaar vind passen.
Ik heb terug gestuurd dat ik wil dat ze niet vanavond het gaat rond vertellen op msn/sms/whatever en dat ik haar orvermorgen wel inlicht.
Dit sterkt mij in mijn besluit om het vanaf het begin niet iedereen te vertellen. De tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |