Blijkbaar heb je de installatiehandelingen niet afgemaakt. De testpagina is bedoeld om weer in te scannen, zodat de printer zichzelf kan uitlijnen. Als je dat doet, print hij geen pagina meer uit na het stroomloos zetten van de printer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wat milieubewuster gaan doen en zet nu elke dag overal de stroom af. Maar als ik de stroom er dan weer opdoe en mn printer en pc dus weer aangaan, print mn printer elke keer zo'n testpagina uit. Ik heb al in mn printerinstellingen gekeken, maar kan nergens vinden waar ik dat uit kan zetten. Weet 1 van jullie dit?
Ik heb een HP PSC 1315 all-in-one
Dit is inderdaad waarom dit voorkomt. Er zijn HP mensen die aangeven dat het voor kan komen dat dit elke keer bij het aandoen gebeurt, als je geen originele cartridges gebruikt, maar het lijkt me dat het gewoon niet meer voor moet komen nadat je die testpagina gescand hebt en de uitlijning voltooid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de installatiehandelingen niet afgemaakt. De testpagina is bedoeld om weer in te scannen, zodat de printer zichzelf kan uitlijnen. Als je dat doet, print hij geen pagina meer uit na het stroomloos zetten van de printer.
(overigens staat op de pagina zelf ook dat je hem in moet scannen en dit staat ook in de handleiding)
Als het goed is staat het wel op het printje dat eruit rolt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik zal hem wel even uitlijnen dan ( maar meestal krijg je dan ook een pop-upvenstertje in beeld dat je hem moet uitlijnen, maar dat was nu niet het geval.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Sylvana het volgende:
Het uitlijnen heeft niet geholpen, bij het opnieuw opstarten printte hij toch weer die testpagina uit.
Thnx, zal het eens proberenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
![]()
Wazige printer
edit:
Hier staan een aantal oplossingen voor het probleem (in het Engels):
http://www.fixya.com/supp(...)ting_test_page_every
Deze dus?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef Sylvana het volgende:
En de eerste oplossing die op die site staat heeft gewerkt
Thnx!
|
Forum Opties | |
---|---|