abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71815773
Ik ben wat milieubewuster gaan doen en zet nu elke dag overal de stroom af. Maar als ik de stroom er dan weer opdoe en mn printer en pc dus weer aangaan, print mn printer elke keer zo'n testpagina uit. Ik heb al in mn printerinstellingen gekeken, maar kan nergens vinden waar ik dat uit kan zetten. Weet 1 van jullie dit?

Ik heb een HP PSC 1315 all-in-one
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:47:00 #2
265768 NBT
Bigger is better.
pi_71815913
het is raar dat die dat doet btw.....
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 12:49:53 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71816004
Ik vermoed ergens diep in de HP software settings, dus niet die van de printer zeg maar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71816005
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef NBT het volgende:
het is raar dat die dat doet btw.....
Ja idd en ook een beetje zonde van de inkt en het papier natuurlijk...
pi_71816048
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wat milieubewuster gaan doen en zet nu elke dag overal de stroom af. Maar als ik de stroom er dan weer opdoe en mn printer en pc dus weer aangaan, print mn printer elke keer zo'n testpagina uit. Ik heb al in mn printerinstellingen gekeken, maar kan nergens vinden waar ik dat uit kan zetten. Weet 1 van jullie dit?

Ik heb een HP PSC 1315 all-in-one
Blijkbaar heb je de installatiehandelingen niet afgemaakt. De testpagina is bedoeld om weer in te scannen, zodat de printer zichzelf kan uitlijnen. Als je dat doet, print hij geen pagina meer uit na het stroomloos zetten van de printer.

(overigens staat op de pagina zelf ook dat je hem in moet scannen en dit staat ook in de handleiding)
So we just called him Fred too
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:52:21 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_71816080
Verwijder de printer eens bij "Printers en faxapparaten" onder start. En installeer de printer eens opnieuw. Maar zie eerst boven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:53:24 #7
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_71816118
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:51 schreef Cothen het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je de installatiehandelingen niet afgemaakt. De testpagina is bedoeld om weer in te scannen, zodat de printer zichzelf kan uitlijnen. Als je dat doet, print hij geen pagina meer uit na het stroomloos zetten van de printer.

(overigens staat op de pagina zelf ook dat je hem in moet scannen en dit staat ook in de handleiding)
Dit is inderdaad waarom dit voorkomt. Er zijn HP mensen die aangeven dat het voor kan komen dat dit elke keer bij het aandoen gebeurt, als je geen originele cartridges gebruikt, maar het lijkt me dat het gewoon niet meer voor moet komen nadat je die testpagina gescand hebt en de uitlijning voltooid.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_71816143
Ik zal hem wel even uitlijnen dan ( maar meestal krijg je dan ook een pop-upvenstertje in beeld dat je hem moet uitlijnen, maar dat was nu niet het geval.)

edit: heb hem uitgelijnd, zal meteen wel ff alles weer uit- en aanzetten en kijken of het idd werkt
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:56:45 #9
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_71816213
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik zal hem wel even uitlijnen dan ( maar meestal krijg je dan ook een pop-upvenstertje in beeld dat je hem moet uitlijnen, maar dat was nu niet het geval.
Als het goed is staat het wel op het printje dat eruit rolt...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_71816651
Het uitlijnen heeft niet geholpen, bij het opnieuw opstarten printte hij toch weer die testpagina uit.

Ik heb ook gewoon officiële HP-inkt btw.
pi_71816698
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Sylvana het volgende:
Het uitlijnen heeft niet geholpen, bij het opnieuw opstarten printte hij toch weer die testpagina uit.

Wazige printer

edit:
Hier staan een aantal oplossingen voor het probleem (in het Engels):
http://www.fixya.com/supp(...)ting_test_page_every
So we just called him Fred too
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:12:52 #12
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_71816765
Vaak kun je via je internet browser een configurartie menu benaderen. door //ipadres in te voeren.
Waarschijnlijk bij de eigenschappen van je printer kun je hier wel iets over vinden.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_71816804
Vreemd, normaal gesproken ( op mn pc) kreeg ik ook een melding als ik de klep van de inktcartridges open deed of er een cartridge uithaalde. En als ik dan nieuwe inkt erin deed kreeg ik dus die melding dat ik moest uitlijnen. Maar die berichtjes krijg ik nu ook allemaal niet meer
pi_71816854
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:10 schreef Cothen het volgende:

[..]

Wazige printer

edit:
Hier staan een aantal oplossingen voor het probleem (in het Engels):
http://www.fixya.com/supp(...)ting_test_page_every
Thnx, zal het eens proberen
pi_71817208
En de eerste oplossing die op die site staat heeft gewerkt

Thnx!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:32:21 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71817323
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef Sylvana het volgende:
En de eerste oplossing die op die site staat heeft gewerkt

Thnx!
Deze dus?

I had the same problem and it was driving me crazy until I did this. Please follow exactly and IN ORDER.

1. Turn off the printer and wait 10 seconds. Turn it on again

2. Let the printer print the test page.

3. After the test page is printed, disconnect the USB cable connecting the printer to your computer. DO NOT turn off the printer while disconnecting the USB cable.

4. Place the test page on the scanner glass and press the SCAN button on the printer. The ON light will flash as the page is being scanned.

5. Remove the test page when the ON light is steady.

6. Finally, turn off the printer and wait another 10 seconds. Then turn it on again. No more printing test pages! Yay!

(You may now reconnect the printer to your computer via the USB cable.)

Wat een wazige oplossing voor zo'n wazig probleem
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_71817443
Ja die ja. Idd wel wazig, maar het werkt wel en daar gaat het om
pi_71817452
Blij dat ik hier gewoon niet print
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_74105203
Even een kick hoor, want ik heb hetzelfde probleem met m'n C3100 all-in-one van HP, en het kutte is dus dat de printer niet reageert op de scan-knop en de bovenstaande stappen het allemaal niet doen . Heb de software en alles al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, printer uit netwerk gemikt, maar niks helpt en het kost steeds klauwen vol met inkt.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')