quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh please Gijs. Ik heb een veel langere pik want ik speel tenminste wel goede games en jij niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik vind deel 1 een van de beste games ooit. Prachtig spel met een boeiend verhaald, uitgewerkte personages en leuke gameplay! Ik was vooral onder de indruk van de samenhang van de wereld. Geen losse levels met vage architectuur die alleen bedoeld is om te platformen. Nee, locaties die elkaar logisch opvolgen en echt aandoen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Deel 1 was en is een van de beste games op PS3 en dit deel zal er waarschijnlijk overheen gaan! Super gameplay,... heftige gevechten, platforming zoals het moet, en een erg cool verhaal. Grafisch een parel!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Ik vrees ook hetzelfde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.nature-one.de/events/nature-one/
Damm.. was een leuk feestje geweest
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Ik heb al gespeeld tot het moment dat je de rugzak van die chick in de toren ziet hangen. Ik koop m niet zomaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Wel op easy zetten he Gijsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb al gespeeld tot het moment dat je de rugzak van die chick in de toren ziet hangen. Ik koop m niet zomaar
Ik heb nog nooit een game op Easy gespeeld. Meestal op normal of op hard.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Vind dat zo erg he,.... en dan onder het mom van de game-ervaring is belangrijk ofzoWat een hondepoep
![]()
Je haalt zoveel meer plezier uit een spel door het allemaal wat uitdagend te maken. Ik zou GEK worden als ik op easy zou gamen,... dat is geen game ervaring,... dat zijn toeristen,... gamers die even alles willen zien, maar zo snel mogelijk naar het einde willen,... zonder tegenslag,...
zo erg
Achievements halen hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:44 schreef Chocobo het volgende:
Vind dat zo erg he,.... en dan onder het mom van de game-ervaring is belangrijk ofzoWat een hondepoep
![]()
Je haalt zoveel meer plezier uit een spel door het allemaal wat uitdagend te maken. Ik zou GEK worden als ik op easy zou gamen,... dat is geen game ervaring,... dat zijn toeristen,... gamers die even alles willen zien, maar zo snel mogelijk naar het einde willen,... zonder tegenslag,...
zo erg
Zo waar,... begin altijd op normal en ga meestal voor een 2e playthrough op hard! Games komen op easy gewoon nooit tot hun recht! Game toeristen noem ik het!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een game op Easy gespeeld. Meestal op normal of op hard.
Ik vind te makkelijke games saai. Dan kan ik net zo goed een film gaan bekijken. En soms maakt een hogere moeilijkheidsgraad een spel echt leuker en spannender. Uncharted is een mooi voorbeeld, maar Halo bijvoorbeeld ook. De vijanden gaan vanaf Heroic pas echt slimmere tactieken als flanken gebruiken.
Zo erg,... ook dat doe ik pas bij een 2e playthrough,... meestal laat ik me de eerste keer verrassen!quote:
Wat is het? Ik wil even FAIL naar hem sms-en.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)base_o.html#comments
Nummer van Balkenende zag ik ook staan
It's not about the game, it's how you play it.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan GA je uncharted kopen en spelen en dan is het NOG niet goed![]()
Flikker toch op manquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
It's not about the game, it's how you play it.
Wat zit je nou op mij te schelden? Cho maakte die opmerking. Ik ben al lang blij dat je eens een keer een fatsoenlijke game gaat spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Flikker toch op manMisschien moet je een blog schrijven over Japanse games en hoe moeilijk die zijn
Aap...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is het? Ik wil even FAIL naar hem sms-en.
Zooooo droog!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Flikker toch op manMisschien moet je een blog schrijven over Japanse games en hoe moeilijk die zijn
Aap...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zit je nou op mij te schelden? Cho maakte die opmerking. Ik ben al lang blij dat je eens een keer een fatsoenlijke game gaat spelen.
Ja joh, ik had er ff genoeg van gekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat zit je nou op mij te schelden? Cho maakte die opmerking. Ik ben al lang blij dat je eens een keer een fatsoenlijke game gaat spelen.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja joh, ik had er ff genoeg van gekDat gezeik altijd
Lekker gamen, daar gaat het toch om?
quote:
Maar dat "aap" neem je niet terug toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True,... true!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs dit spel wordt zoooo goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:00 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, 1Up heeft veel Uncharted 2 info op hun site deze week.
[ afbeelding ]
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3175489
quote:NESynth: maak muziek in Nintendo-stijl op je iPhone [video]
Iedereen kent wel de beroemde tune van Nintendo’s Super Mario. Met de applicatie NESynth kan je deze en andere Nintendo-tunes zelf spelen. Bij NESynth krijg je, zoals bij vele andere muziekapplicaties, een pianoklavier tot je beschikking. Het leuke aan deze applicatie is echter dat je ook muziek kunt maken met een virtuele NES-gamepad (de Nintendo spelcomputer uit 1983).
Het pianoklavier heeft dezelfde tonen waarmee ook de Nintendo-tunes zijn gecomponeerd. Je kunt de toetsen een bepaald geluid laten maken, zoals een spring-, schiet- of lasergeluid. Bij het virtuele gamepad kun je deze geluiden ook spelen door bijvoorbeeld op een van de pijltjestoetsen te klikken of de B-knop te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |