Understatement van de dag!quote:
Wat wil jij, eeee, het zijn vrouwenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:15 schreef Netsplitter het volgende:
Christus....
Er zijn dus al 540 topics geweest over hetzelfde.
Een vrouw die ligt te krijsen en er een kind uit perst.
En daarbij tot aan der aars uitscheurd...
En daardoor maanden niet kan neuken waardoor der vent nog gefrustreerder geraakt.
Waarom willen andere vrouwen weten hoeveel pijn een andere vrouw heeft geleden?
Is dat hormonaal of gewoon ziek?
Ik ga voor het laatste aangezien de meeste vrouwen min 2 kinderen willen terwijl ze na de eerste zeggen, nooit meer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man can make a difference, Davoice makes the difference
Hoi Saaaabquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef Saaaaab het volgende:
Bevallen, ik moet er nog even niet aan denken. Gelukkig heb ik een hekel aan kinderen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Davoice het volgende:
Pasgeboren kinderen zien er niet uit
Dat is ook weer zoiets. Mensen die zeggen dat het een mooie baby isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze moeten godverdomme nog vorm krijgen.
Daar had Herman Finkers toch een uitspraak over?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef Elkafila het volgende:
Terechte klacht. Wat een bagger.
Ik heb echt een schurfhekel aan dat soort shit...
Ook al ziet het kind/baby er uit als een stuk roadkill, dan nog geeft iedereen complimentjes als 'Wat ziet het kind er leuk uit' en 'Wauw, echt een lief koppie'. NEE, 't zijn vaak gewoon gedrochten die je in een diepe put moet gooien...
Hoi! Je maakt me nieuwsgierig naar je echte account!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:36 schreef MILITANT_ANTICHRIST het volgende:
[..]
Hoi Saaaab, oh shit verkeerde account.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef Schokbreker het volgende:
Terechte klacht!
Haha, was vanmiddag ergens andersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hoi! Je maakt me nieuwsgierig naar je echte account!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |