Nee, al die buitenlandse eet gelegenheden danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
Wordt eerder schijtziek van al die telefoonwinkels...
Nee, al die Rotterdammers danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, al die buitenlandse eet gelegenheden dan
Dat vind ik nog niet eens zo heel erg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, al die buitenlandse eet gelegenheden dan
Ik vind het vooral storend dat ze dat buiten doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo heel erg.
Die gasten bieden steeds tegen elkaar op, dus kan je lekker goedkoop lekker eten.
Nou, dat vaak alle klanten zich buiten verzamelen, in plaats van naar binnen te gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus ook van die eetgelegenheden af..
Ja want bij een Jack&Jones kan je vrouwenkleding kopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:08 schreef E-Norm het volgende:
Zeker alle 4 met een verschillende doelgroep ..?
1. Vrouwen
2. Mannen
3. Kinderen
4. Mensen met een dikke reet
En dat is een probleem omdat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat vaak alle klanten zich buiten verzamelen, in plaats van naar binnen te gaan.
Of je kunt gewoon niet lopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Rotterdam.De stad waar ik al een aantal keer bijna op m'n bek ben gegaan op die achterlijke trap in de koopgoot.
Deze sujetten vaak veel lawaai maken, en het nodig vinden om allerlei personen dingen na te roepen.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze sujetten vaak veel lawaai maken, en het nodig vinden om allerlei personen dingen na te roepen.
Die krengen zijn zo gemaakt zodat (bv) een ambulance de goot in en uit kan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Rotterdam.De stad waar ik al een aantal keer bijna op m'n bek ben gegaan op die achterlijke trap in de koopgoot.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:17 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Ook leuk om naar te kijken inderdaadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Ringo het volgende:
[..]Een provinciaaltje, zie daar!
Net als Japanners die in Amsterdam met hun fiets in de tramrails verdwalen.
En Jacky Chan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die krengen zijn zo gemaakt zodat (bv) een ambulance de goot in en uit kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |