Oeps. Sorry!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja die laatste regel gaf al aan dat ie waarschijnlijk geen nieuw topic ging openen
Maar ik denk ik wacht nog ff. Er komt vast wel een andeere reddende engel!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:42 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom lees ik altijd BakkerBart?
Oh!quote:
Hij kijkt een beetje moeilijk... alsof er iets scheef zit zeg maar...quote:
Dat niemand het typt wil niet zeggen dat ze het niet denkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Terwijl ik had gedacht dat het weer "Eeewhh bah, G_E post kinderen blablabla" zou zijn..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat niemand het typt wil niet zeggen dat ze het niet denken
Daarom ging ik ook voor G i.p.v Fquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Terwijl ik had gedacht dat het weer "Eeewhh bah, G_E post kinderen blablabla" zou zijn..
Hej pollewopje,quote:
Ja, maar had hem al wel herkend zonder de titel van de foto hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, zo heet de afbeelding ook.
Nou ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heeft G_E een aparte externe harde schijf vol met foto's van jongens
Wel of niet door de kat gedownload.
En wat is het probleem daar precies mee?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heeft G_E een aparte externe harde schijf vol met foto's van jongens
Wel of niet door de kat gedownload.
als ik zeg dat ik er wel van geniet, dat helpt niet zeker?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar het is al goed, ik post niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |