maarja je trolling heeft gefaald dus ga nu maar weer wegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef huubiseendrol het volgende:
[..]
Kotsen op homo's moet legaal worden, ze moeten wedstrijden organiseren enzo
Donequote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja je trolling heeft gefaald dus ga nu maar weer weg
Lesbo's zijn ook gayquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Blote tietenreclame op een site voor gay gamers..
Het was een kutkloon, die nu de binnenkant van de FOK! prullenbak mag aanschouwen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef wonderer het volgende:
Vraag me toch af waar die mieren hier steeds vandaan komen
Maar die zijn niet gayquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en er zullen ook wel bi's op die site komen
Ik bedoelde letterlijk mieren, er liep er eentje over mijn voetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was een kutkloon, die nu de binnenkant van de FOK! prullenbak mag aanschouwen.
Soms wel ja. Vaak ook onmenselijk vervelendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef Xiance het volgende:
hehehe jaaaaa dat snap ik nou nooit.. waarom mensen zich hier geroepen voelen.. wetend dat iedereen altijd kan zien in welke topics je geweest bent
*hetero's zijn soms net echte mensen*
ik zat ook al van echte mieren of die hier op fokquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoelde letterlijk mieren, er liep er eentje over mijn voetMaar bedankt
ach, ze zijn ziek!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms wel ja. Vaak ook onmenselijk vervelend
De mieren hier zijn ruim een centimeter lang. Liever een relkloonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zat ook al van echte mieren of die hier op fok
ik had een invasie op mn werkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mieren hier zijn ruim een centimeter lang. Liever een relkloon
Fair enoughquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"For boys who like boys who like joysticks."
En vrouwen kunnen helemaal niet gamen..
Ach dat kan ik ook wel zeggen:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef Xiance het volgende:
ik ben nu officieel het stereotype homo
ABBA
Chocolade
Grease
Tissues
Deken
Bank
Hoe was het in amsterdam?(daar was je toch heen?)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
het is maar net wat voor lijstje je opstelt
Eh nee? Ik was er gisterenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was het in amsterdam?(daar was je toch heen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |