So you think you can dance?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Xiance het volgende:
[..]mein shatz..
Uiteraerd zijn wij de enige echte Dance Diva's
lekker weer voor winterjassen nu, 22 gradenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er hangen trouwens huge ass winterjassen in de kast volgens mij, maar goed.
De zakken meet kleren liggen trouwens inmiddels in de schuur, mocht je interesse hebben.
Maar als je mijn jassen al niet past zul je mijn shirtjes al helemaal niet aankunnen
ik kan wel dansen ja..quote:
hehe, jij ook? je komt immers uit assen enzoquote:
gelukking ging onze openingsdance vlekkeloosquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Xiance het volgende:
[..]mein shatz..
Uiteraerd zijn wij de enige echte Dance Diva's
ik spreek geen drents/boers, alleen soms een heel klein beetje spreektaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe, jij ook? je komt immers uit assen enzo
wij zijn magnefique!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukking ging onze openingsdance vlekkeloos
je zegt wel broene boonuh?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik spreek geen drents/boers, alleen soms een heel klein beetje spreektaal
of ser ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goede vies of slechte vies?
Allemaal vies !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goede vies of slechte vies?
wel dapper dat je daar vandaag dus een kloon voor moest registrerenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:21 schreef huubiseendrol het volgende:
[..]
Allemaal vies !
Ik kots op homo's !!!![]()
Of mag ik dat niet zeggen ?
Zoals ik wel mag zeggen dat roken vies is, maar goed![]()
Dat is een aars van een homo die ik schopquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
kijk nou.. er zit wat op je schoen...
had hij maar tijdig moeten slikkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
kijk nou.. er zit wat op je schoen...
tuurlijk mag je zeggen dat je een kots fetisj hebtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:21 schreef huubiseendrol het volgende:
[..]
Allemaal vies !
Ik kots op homo's !!!![]()
Of mag ik dat niet zeggen ?
Zoals ik wel mag zeggen dat roken vies is, maar goed![]()
Dapper/stoer/heldhaftig enz dat ben ik zekerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel dapper dat je daar vandaag dus een kloon voor moest registreren
er zit nog wit aan je lipquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:23 schreef huubiseendrol het volgende:
[..]
Dat is een aars van een homo die ik schop
Kotsen op homo's moet legaal worden, ze moeten wedstrijden organiseren enzoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tuurlijk mag je zeggen dat je een kots fetisj hebt
en tot de eeuwigheid blijft dit nu in je MyAT staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef huubiseendrol het volgende:
[..]
Dapper/stoer/heldhaftig enz dat ben ik zeker
maarja je trolling heeft gefaald dus ga nu maar weer wegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:24 schreef huubiseendrol het volgende:
[..]
Kotsen op homo's moet legaal worden, ze moeten wedstrijden organiseren enzo
Donequote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja je trolling heeft gefaald dus ga nu maar weer weg
Lesbo's zijn ook gayquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Blote tietenreclame op een site voor gay gamers..
Het was een kutkloon, die nu de binnenkant van de FOK! prullenbak mag aanschouwen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:33 schreef wonderer het volgende:
Vraag me toch af waar die mieren hier steeds vandaan komen
Maar die zijn niet gayquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en er zullen ook wel bi's op die site komen
Ik bedoelde letterlijk mieren, er liep er eentje over mijn voetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was een kutkloon, die nu de binnenkant van de FOK! prullenbak mag aanschouwen.
Soms wel ja. Vaak ook onmenselijk vervelendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef Xiance het volgende:
hehehe jaaaaa dat snap ik nou nooit.. waarom mensen zich hier geroepen voelen.. wetend dat iedereen altijd kan zien in welke topics je geweest bent
*hetero's zijn soms net echte mensen*
ik zat ook al van echte mieren of die hier op fokquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoelde letterlijk mieren, er liep er eentje over mijn voetMaar bedankt
ach, ze zijn ziek!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms wel ja. Vaak ook onmenselijk vervelend
De mieren hier zijn ruim een centimeter lang. Liever een relkloonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zat ook al van echte mieren of die hier op fok
ik had een invasie op mn werkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
De mieren hier zijn ruim een centimeter lang. Liever een relkloon
Fair enoughquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"For boys who like boys who like joysticks."
En vrouwen kunnen helemaal niet gamen..
Ach dat kan ik ook wel zeggen:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:41 schreef Xiance het volgende:
ik ben nu officieel het stereotype homo
ABBA
Chocolade
Grease
Tissues
Deken
Bank
Hoe was het in amsterdam?(daar was je toch heen?)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
het is maar net wat voor lijstje je opstelt
Eh nee? Ik was er gisterenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe was het in amsterdam?(daar was je toch heen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |